, ze liep de hele tijd rondjes om de vet heen.
Bij de P/A had ze 52, al wat beter
en bij de nakeuring 48. Voor de rest was alles oke. Er was nog een halve re over mijn entingsboekje, want ze was in oktober 2002 voor het laatst geent. Dat an dus nog net een maandje.
Oeps, toch maar eens melden bij hoekert dat ze weer geent moet worden.Hier de foto's:

Een poging Trix op de foto te zetten in de trailer.. (deken is een beetje te klein ja, ik had niets anders..
)
Net uit de trailer geplukt.
Mijn benen
Ik hoop niet dat ze echt zo o-benig zijn. 
Op weg naar de voorkeuring.

Tijdens de voorkeuring, wachtend op een vet-mens
.
Het vet-mens checkt het paspoort (wwar niets aan te checken viel want er staat bijna niets in) Trix heeft helemaal geen tijd voor al dat gedoe met haar hartslag
.
Trix zorgt ervoor dat het allemaal nog langer duurt door als een gek te gaan draaien. (ze dat achterbeentje
)
Doorlopen naar het voordraven.

eerst ff stappen (niet dat je het ziet, dat ze stapt ofzo
)
En dit is draf volgens mij

Even opzadelen en al mijn troep (inclusief zweep voor daphne
meenemen. (en mijn chaps vergeten
)
Voor de start.

Nog steeds voor de start. Lief hoofd heb ik he.

Hier waren we net vertrokken..

Bij groompunt C (geloof ik
) daar hoefden mijn groommensen helemaal niet heen maar ze verveelden zich een beetje dus ze gingen gewoon even kijken, heb gelijk een fles water over Trix heen gekieperd.We hadden een beetje een lange remweg trouwens, vandaar dat ik zo raar doe.

Bij groompunt D. Hier nam Trix de deur van de auto bijna mee. Een van mijn groommensen (mijn zus, zip op bokt) heeft ons gered.

Daphne en haar vader die ook druk aan het groomen is.

Natuurlijk mezelf ook even voltanken.

Trix trinkt een beetje.

vlak voor de P/A, ik doe een poging Trix zo langzaam mogelijk te laten stappen om een beetje tijd te winnen. (vals he
maar troost je, het is niet gelukt) 
Een vet-mens controleert de hartslag (toen was ie dus 52) Ik doe heel erg eng met mijn benen en er zit zo'n gaar kleefbolletje op mijn broek.

Vet-mens: valt wel mee hoor, 't is nog te redden. *geintje*

En terwijl de floeboe zich vermaakt met een tak bij groompunt G...

Doen mijn supergrooms hun best met het water enzo. Ik ben wel heel erg goed in rare hoofden trekken ja. En Trix probeert er blijkbaar zo dik mogelijk uit te zien.

Trix drinkt nog weer even wat.
Van de nakeuring etc. heb ik helaas geen foto's.
Nou ja, ik dacht dat dit er ook al wel genoeg waren, of niet.

nog ff een jaartje wachten

.