Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vivanes schreef:Wat de een troep noemt noemt de fabrikant vulmiddelMaar het lijkt me sterk dat die troep er allemaal inzit. Plus, de meeste paarden zijn kieskauwers, die zullen het echt niet eten als er een ander dier in verwerkt zit! (uitzonderingen daargelaten)
En vulmiddel is nodig om de brok aan elkaar te lijmen, vermeng dat met flink wat suiker en de paarden eten het nog met graagte ook. Sugarmiss schreef:vivanes schreef:Wat de een troep noemt noemt de fabrikant vulmiddelMaar het lijkt me sterk dat die troep er allemaal inzit. Plus, de meeste paarden zijn kieskauwers, die zullen het echt niet eten als er een ander dier in verwerkt zit! (uitzonderingen daargelaten)En vulmiddel is nodig om de brok aan elkaar te lijmen, vermeng dat met flink wat suiker en de paarden eten het nog met graagte ook.
Sugarmiss schreef:Dat er dierlijk afval in zit betwijfel ik ook, daarmee zouden ze het totale produkt en de goede naam te grabbel gooien als dat gekonstateerd zou worden.
Maar vulmiddel/bindmiddel zit er wel degelijk in. Nadeel daar van is ook nog dat er niet stabdaard hetzekfde middel voor wordt gebruikt, maar wat erop dat moment als goedkoopste op de markt is. Dat kan de ene keer dus soja zijn (waar mijn paarden dus niet tegen kunnen) en de andere keer cocos en dergelijke.
Het feit dat je van te voren dus nooit weet wat er precies inzit heeft mij doen besluiten over te stappen op een ander merk. Temeer daar er ook schadelijke E-nummers in zitten die ik niet wil.
vivanes schreef:Het enige nadeelvind ik is dat er teveel eiwitten inzitten.