Monty Roberts, wie gaat en hoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wildgirl

Monty Roberts, wie gaat en hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 17:43

Hoi,

ik ben van plan om naar Monty Roberts te gaan in de Brabant hallen in Den-Bosch!
Wie gaat er ook?
En vooral hoe gaan jullie?
Ikzelf kom uit Groningen en ga waarschijnlijk met de trein, misschien kunnen we met z'n allen gaan ofzo...maken we er een mini botmeeting van!

groetjes manon

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 17:53

Heb een paar boeken van hem gelezen en documentaire's gezien, was daar best positief over, maar er zijn ook veel tegenstanders waar ik mee gesproken heb, lijkt me mede daarom intreressant om deze man in het eggie bezig te zien, (voor zover je in 1 avond daar een mening over kunt vormen, maar goed je moet ergens beginnen), ik vind alleen de toegang nogal prijzig of krijg je echt waar voor je geld? ik heb geen idee!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 18:04

ik denk dat als je de vip kaarten koopt je wel waar voor je geld krijgt, ik vindt het zowiezo wel een uitdaging om hem eens ECHT aan het werk te zien..maarja die klote reis erheen...pfffffffffff

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:05

wanneer is het???

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:08

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:10

Ik ga ernaartoe.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 18:35

zie je PB Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:29

Ik ga er ook heen Go jij! Go jij! Wil de man ook wel eens in het echt zien. Ga er met de auto heen met nog 2 vrienden Haha!

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:36

Vage site.. misschien komt dat omdat ik met mijn hoofd in de boeken zit.. Wat doet die man precies? Zie een heleboel dingen met eten staan Verward

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:41

Inhoud:
1. Over Monty Roberts.
2. De nederlandse shows op 26 en 27 maart 2005.
3. Kaartverkoop.
4. Specifieke vragen m.b.t. de show.
5. Méér weten over Monty Roberts.

Monty Roberts Benelux-Tour 2005

In het voorjaar van 2005 zal de amerikaanse paardenfluisteraar Monty Roberts een serie nieuwe voorstellingen geven in Europa, waarbij ook 2 nederlandse shows worden gegeven in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch.
Hierbij zal HAVENS Paardenvoeders optreden als sponsor en mede-organisator.

Monty Roberts is waarschijnlijk de bekendste “horsewhisperer” ter wereld. Zijn manier van “natural horsemanship” – het omgaan met paarden zonder geweld – vindt overal veel navolging en alléén al van zijn boek “The man who listenes to horses” werden meer dan 3 miljoen exemplaren verkocht.

In de shows – die wereldwijd vele tienduizenden bezoekers trekken – demonstreert Roberts zijn zelf ontwikkelde Join-Up®-methode en leert hij hoe om te gaan met “probleempaarden”.

Zijn inspirerende en charismatische persoonlijkheid werd eerder verfilmd in de hollywoodfilm “The Horsewhisperer”, met Robert Redford in de hoofdrol.
Terug naar het begin van deze pagina.

Nederlande shows op 26 en 27 maart 2005

De Benelux-shows "From my hands to yours" zullen plaatsvinden op zaterdag 26 en zondag 27 maart 2005 in de Brabanthallen te s'-Hertogenbosch.

Er zijn kaarten voor de normale avondshow (vanaf ca. 19.30 uur), maar een speciaal PLUS-arangement waarin inbegrepen een speciale vóór-show (vanaf ca. 18.00/18.30 uur) en uitleg over de JOIN-UP methode.

Zorg ervoor tijdig aanwezig te zijn! Bij de Brabanthallen is ruime parkeergelegenheid aanwezig.

Kaartverkoop:

Toegangskaarten voor de shows kunnen vanaf 18 november worden besteld bij TICKET-SERVICE

Per telefoon:
Via telefoonnummer 0900 - 300 1250 (0.45 € per min.);

of

Via Internet:
Door te klikken op één van onderstaande Internet-links. (U vindt hier tevens informatie omtrent exacte aanvangstijden en toegangsprijzen.)

Klik op één van onderstaande LINKS:
Normale tickets voor zaterdag 26 maart 2005
Tickets voor het PLUS-arrangement op zaterdag 26 maart 2005

Normale tickets voor zondag 27 maart 2005
Tickets voor het PLUS-arrangement op zondag 27 maart 2005

Bij HAVENS Paardenvoeders kunt U GEEN kaarten bestellen.

Specifieke vragen:

Indien U een speciale vraag heeft over de organisatie van de show, stuur dan een e-mail rechtstreeks naar de organisatie door hier te klikken. Vermeld duidelijk uw naam, adres, evt. telefoonnummer.

Méér weten over "Monty"?

Kijk dan eens op de internationale site www.montyroberts.com, waar U allerlei informatie vindt omtrent Monty Roberts, zijn biografie, boeken, uitleg over de Join-Up etc etc.

.

Op de foto HAVENS Directeur J. Kaanen, samen met Monty Roberts tijdens de tournee in Koblenz - Duitsland, waar de eerste afspraken voor een serie shows in Nederland en België werden gemaakt.

Het zal de eerste keer zijn dat Monty Roberts shows in Nederland zal geven. In andere Europese landen zoals Engeland, Frankrijk en Duitsland worden zijn shows al jaren bezocht door duizenden paardenliefhebbers.

Méér weten over Natural Horsemanship?

De Natural-Horsemanship-Pagina met links naar allerlei sites over dit onderwerp.

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:46

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:52

Nou das zeker intressant die site, zou je dat boek ook in het nederlands ergens kunnen bestellen?, ben bang van niet!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:58

cissie schreef:
Nou das zeker intressant die site, zou je dat boek ook in het nederlands ergens kunnen bestellen?, ben bang van niet!

Geen idee.... ik heb het boek niet. Weet verder ook helemaal niets van Monty Roberts (en ik denk niks te missen Tong uitsteken ). Ik stuitte per ongeluk een keer op deze site.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 00:01

Sosha schreef:
Geen idee.... ik heb het boek niet. Weet verder ook helemaal niets van Monty Roberts (en ik denk niks te missen Tong uitsteken ). Ik stuitte per ongeluk een keer op deze site.

Owww....okee, maar wel bedankt OK dan!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 01:25

Tja, wat er op die site staat gaat over de persoonlijke omstandigheden van Monty Roberts. Iets wat mij weinig kan boeien, in elk boek zijn de feiten in min of meerdere mate verdraait om een lopend verhaal te verkrijgen (zie profiel).
Zolang die vent kan wat ie kan met paarden, maakt het mij niet uit of z'n ouders nou wel of niet gemeen waren.
Ik zou hem wel eens met eigen ogen in actie willen zien!

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 08:54

Die site beweert dat al zijn ervaringen die hij in de boeken beschrijft ook onmogelijk waar kunnen zijn.

Dat ie zijn ouders zwart heeft gemaakt, was de aanleiding om aan die site te beginnen (aldus de site).

Maar als jij daar je geld aan wilt uitgeven...... mijn zegen heb je Knipoog

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:17

Ik zou er dolgraag heen willen, maar kan geen woord engels verstaan Bloos! En denk niet dat hij nederlands praat dus ik zou er weinig aan hebben. Maar laat even weten hoe het was!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:26

Babs gaat er ook heen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:38

Please niet weer zo'n welles-nietes discussie. Die zijn er genoeg. Reageer gewoon als je erheen gaat en anders niet, daar gaat het om in dit topic.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:43

Fellor schreef:
Please niet weer zo'n welles-nietes discussie. Die zijn er genoeg. Reageer gewoon als je erheen gaat en anders niet, daar gaat het om in dit topic.

precies!!!

maare misshcien dat je babara(Babs hier op bokt) kunt pb-en. die gaat er wel heen!! Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:56