Ik open een topic over de draverswereld voor een vriendin van mij. Het is zo dat ze een draver heeft gekocht. Ze dacht dat het paard nooit gechipt was. Toen liet ze de dierenarts komen voor chippen en blijkt dus dat hij wel gechipt was en dat hij hele andere naam had bij zijn geboorte en hij heeft ook nog gekoerst. Ze zoekt informatie van de trainer in friesland en de paardenhandelaar Henk Pol. Wie kan haar helpen? Ken je die handelaar? Wie kent de mensen die dravers trainen in Friesland? Bedankt voor je hulp. Daar zou ze erg mee geholpen zijn.
Hendrik Pol is een bekende draverfokker en handelaar. Maar hij heeft er zoveel per jaar, ik zou me verbazen als hij zich net dit paard zou weten te herinneren.
ellepel
Geplaatst: 15-12-04 16:29
valt mee hoor, ik ken ze ook wel mijn draver kwam bij hun vandaan, zijn hele lieve mensen. hendrik pol woont in lippenhuizen.
ben wel bij ze geweest en ze wisten me heel wat te vertellen over mijn toenmalige draver..
ik weet niet of ik t nummer hier neer mag zetten maar dit is em: 0513 462032
succes!
WendyBZ
Geplaatst: 16-12-04 10:27
Hendrik Pol is idd een hele aardige man, wij handelen al jaren met hem. Je kan het anders ook via de site proberen: www.victoryfarm.nl Zonodig kan ik het hem ook wel persoonlijk vragen, ik zie hem zaterdag toch wel op Wolvega