1) Quincy houden. 5 jarige vosse merrie. Kleine meter 60. Springt totaal niet graag maar houdt van wandelingen en heeft aanleg voor dressuur. Alleen steekt ze soms dingen in haar hoofd waar we niets aan kunnen doen en die er maar na enkele maanden weer vanzelf uitgaan. Ze heeft erg veel tijd nodig. Is niet echt een knuffelbeest. Wel heel mooi en leuk om rijden. Als ze braaf is natuurlijk. Ik ben altijd haar enige ruiter geweest. Ik ken haar perfect en zij kent mij perfect.
2) Icarus kopen. 3 jarige zwarte ruin. Is dol op springen en wandelingen. Nog moeilijk voor dressuur maar zal wel komen. Meer springtype. Heel aanhankelijk en heel hoog knuffelbeergehalte. Erg lief. Leert ook snel en ik ben de enige van de paardenhouderij dat hem zo goed kent en zo goed met hem kan rijden (dit is totaal niet dikke-nekkerig bedoeld hoor). Ik spring altijd met hem en dankzij hem heb ik al mijn spring-angsten overwonnnen. Heb 200% vertrouwen in hem.
3) Sandor of ander kopen. 4 jarige zwarte ruin. Zoon van sandro hit. Echt goed voor dressuur maar is doool op springen. Springt alles, zelfs als je er in stap of scheef naartoe komt (niet dat ik dat doe hoor
Is erg lief en knuffelig. Zwaait met zijn voorbeen doordat zijn voeten als veulen niet tijdig verzorgd werden. Heeft toekomst in dressuur én springen. Wel geen topsport door zijn been. Ik heb ook 100% vertrouwen in hem. Is wel wat bodemschuw en dus nog niet 100% verkeersmak. Als sandor toch niet verkocht wordt zou ik een ander paard nemen, dat zowel dressuur-als springkwaliteiten heeft. Zoals sandor.Nu kan ik echt totaal niet kiezen tussen deze 3. Mijn bedoeling is om wedstrijden te rijden. Voornamelijk dressuur maar ook springen. Ik moet een beslissing nemen maar ik kan het echt niet. Misschien dat jullie bokkers mij een eind verder op weg kunnen helpen.
groetjes, laura
Ga dan niet af op wat anderen zeggen
, maar ga echt jezelf na.