Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dandy schreef:Even met een schuursponsje er over, dan gaat het meestal wel weg. Of anders met koperpoets (heeft je moeder misschien wel in huis), wel goed schoonmaken daarna, zodat je paard niet met koperpoets in zijn mond loopt !

Lusitana schreef:Waarom wil je eigenlijk een koper bit? Die slijten! gebroken bitten kunnen zelfs op een gegeven moment breken omdat de oogjes uitslijten. Je kijkt wel even raar op als dat tijdens het rijden gebeurt. Is me wel eens overkomen...

Arabesk"]
*chemicus meldt zich*
Idd roest van ijzer is niet giftig vult alleen maar de ijzertekorten aan eventueel hahaha.
Roest van koper wel, koperzouten zijn niet best voor je gezondheid.....daarom ben ik ook niet zo voor koperen bitten!
[/quote]
[quote="Lusitana schreef:Waarom wil je eigenlijk een koper bit? Die slijten! gebroken bitten kunnen zelfs op een gegeven moment breken omdat de oogjes uitslijten. Je kijkt wel even raar op als dat tijdens het rijden gebeurt. Is me wel eens overkomen...