Wie staat er op een stal waar ze alleen een binnenbak hebben?? Waar wel een longeerring is, paddock en weiland maar voor de rest geen buitenbak??
Mis je een buitenbak? Maak je verder wel buitenritten? Is het in de zomer niet warm binnen?
Amadeo
Geplaatst: 12-10-04 14:15
ik zou echt wel de ruimte opzoeken en naar buiten gaan. Een veldje zoeken in de buurt waar je gewoon kan rijden en trainen. Alleen maar binnen is niets, is geest dodend voor paard en ruiter volgens mij!
ikkemetwikke
Geplaatst: 12-10-04 14:56
bij ons is een binnenbak,een longeerring buiten,voldoende weidegang. we hebben ook wel een buitenbak,maar die is 9 van de 10 keer te nat! het is gewoon een hele slechte bodem! ze beloven al lang verbetering,maar ja ,zoiets kost veel geld!
we rijden wel vaak op een stuk gras,voor de stallen,en gaan egelmatig op buitenritten
het nadel is,als er heel de avond(dit s 2 avonden in de week) lessen zijn,dan kun je er wel tussen rijden(zijn alleen privélessen),maar dan heb je dus noiit lekker de ruimte voor jezelf alleen.
onz binnenbak is wel heel goed doorlucht! dus het is niet benauwd,of muffig ofzo!
simongek
Geplaatst: 12-10-04 16:00
Ik rijd altijd in de binnenbak waar ik met de trailer heen ga.
2 x in de week wordt hij wel buiten gelongeerd want bij mijn ouders hebben we alleen een buitenbak achter het huis.
MirandaB
Geplaatst: 13-10-04 10:06
Ik heb ook op een stal gestaan met alleen een goed rijdbare binnenbak. Buitenbak die er was. Was niet om in te rijden.. Zeker niet als het geregend had. Nadeel waarom ik hier ben weggegaan waren de baktijden.. Dus moest teveel rekening houden de lessen die in de binnenbak gegeven werden.. Overdag was de bak altijd vrij maar als werkend persoon was ik afhankelijk van de avonden..
_10_
Geplaatst: 13-10-04 13:24
Ik sta op een stal waar echt ALLES aanwezig is, behalve een buitenbak. Ik vind dit totaal niet erg, aangezien bij ons de zijkant helemaal open kan in de zomer dus je altijd wind voelt. Nog een voordeel is dat je zo dus ook niet in de open zon rijdt, wat nog warmer is. Verder ga ik in de zomer wel geregeld naar het bos of strand, maar da's meer voor de afwisseling en dat probeer ik in de winter ook te doen, maar dan meestal iets minder vaak