als je je paard thuis laat inslapen, hoe doe je het dat met ophalen? ons hertje is thuis ingeslapen, net zoals de ezel van de buren, die moesten we dan langs de weg leggen en die werden opgehaald
oke een hert til je met zn 2en nog op, de ezel moest volgens een boer die weer verderop woont maar achter de auto worden gebonden en zo naar de weg worden gesleept(hebben we niet gedaan, maar met zn 3en op aanhanger gelegd en zo naar de kant vd weg gebracht)
maar als destiny thuis een spuitje krijgt, doe ik dat het liefste in de wei, maar hoe komt ze dan langs de weg? of kunnen ze je paard ook vanuit je wei ophalen? t is wel vrij breed bij ons achter tot in de wei
wie heeft zn paard thuis laten inslapen, en hoe is dat gegaan?
naar de slacht doe ik niet, ook omdat ze zo kreupel is dat ze niet goed kan staan wil ik ze niet in de trailer vervoeren als dat niet nodig is, bovendien ruikt het slachthuis altijd naar de dood, en mag er niemand haar hoofd echt aanraken behalve ik, dus zo'n kap op en dan een pin in haar hoofd zie ik niet zonder stress gebeuren dus dat wil ik niet, tegen een spuitje kunnen ze gaan vechten, maar dat zal ze zeker doen tegen het slachten dus daarom kies ik liever voor thuis een spuitje, al wil ik haar echt nog niet kwijt