ik zag er eerst niets aan, heb heel de benen nagekeken, ze liep met 4 benen slecht, zelfs in stap al! na het afspuiten en nog wat voelen merkte ik dat rechtsvoor de achterkant van het been ietsjes dikker is, vanaf net boven de kogel en dan naar boven bijna tot aan de knie, daar zitten toch allerlei pezen...
even wat foto's(het gaat om t rechterbeen)
op deze foto staat het been links op de foto, en zie je dus de binnenkant
hier staat t weer rechts op de foto, soms houdt ze t been wat naar voren, en halverwege het wit, zie je een bobbeltje, of verbeeld ik me dat?
hier zie je dat bobbeltje ook
als je met je duim&wijsvinger 'knijpt'in de achterkant van t been en dan van boven naar beneden gaat, voel je wat vocht zitten, bij het andere been zit dat er totaal niet.
ze liep gisteren goed voor zover ik weet, bij het binnenhalen heb ik ze niet gezien(woon niet meer thuis) en vanmorgen kwam ze stokkreupel uit stal

heeft ze zich verstapt of is ze uitgegleden op stal ofzo? maar dan zou je eerder verwachten dat de kogel zelf wat dikker was, maar t is echt de achterkant van het been, ben bang dat t meer is dan alleen een kneuzing...
iemand enig idee?
is ze morgen/overmorgen nogsteeds niet verbeterd, of gaat het slechter, dan gaat ze meteen naar de DA, maar ben benieuwd of iemand hier een idee heeft.