Maar nu kreeg ik net een brief waar in staat dat het weiland dat ik huur, niet verder verhuurd wordt aan mij! Ik huur het van maart van de gemeente, heb er zelf omheining om moeten zetten en alles was nu netjes af en in orde en mijn paardje voelt zich prima!
De reden waarom het contract wordt opgezegd is trouwens allemaal door deze idioot:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=235699
Hij heeft dus ook klacht neergelegd enkele weken gelden, die klacht was onderzocht en ongegrond, maar de nieuwe burgemeester doet zondag mooi mee aan de verkiezingen, TOEVALLIG krijg ik dan nu een brief. (het weiland wordt ook door bijna de hele buurt begeerd, iedereen wilde het kopen/huren voor allerlei dingen, maar de vorige burgemeester heeft nooit willen toezeggen!Aan mij wel omdat ik er enkel maar voor het plezier mijn paardje op wilde zetten en het netjes zelf zou omheinen enzo, dus er is ook enorm jaloezie mee gemoeid!)
Dus groot probleem, WANT:
Een andere stal zoeken zou op zich niet zo'n probleem zijn (kost ook wel heel veel en das wel een probleem, maar dat zou ik ervoor over hebben), MAAR, ze heeft eigenlijk veel vereisten om een nieuwe plek te vinden!
Moet zowieso een weiland zijn (op stal gaat ze vreselijk luchthappen en wordt ze ziek en mager), het weiland moet dan ook nog eens (zoals dat van mij was) afgesloten zijn met stroomlinten ofzo en geen poort of iets hebben, of ze gaat daar op luchtzuigen (en zo'n band helpt echt niks)
.En dat is nu eenmaal moeilijk te vinden! (Wss niet te vinden)
Dus ik zit met een groot dilemma! Ik heb haar van maart vorig jaar en ze heeft ondertussen zoveel meegemaakt (mager en ongezond door dat luchthappen, veulen 2 maand te vroeg, veulen verloren, serieuze bloedwormen, luizen) en nu is ze eindelijk weer een prachtig paardje en ze voelt zich prima in dat weiland!
Kan ik het haar aandoen om haar op stal te zetten waar ze dan weer zo vreselijk mager gaat worden wss?
Ik ga nu sowieso zoeken naar een weiland dat aan mijn vereisten voldoet, maar ik ken bijna alle weilanden in de buurt op mijn duipje, dus de kans is zeer klein dat ik iets ga vinden.
): aanbellen en vragen!
! Niet te pessimistisch , voor alles is een oplossing