man:Bent u de eigenaresse van de paarden hier op de...?
ik:ja
man:de buurt vraagt zich af wanneer ze eindelijk op het andere stuk weiland gaan staan.
ik:huh
man:dat stuk is nu al een hele tijd klaar en er staat zo'n hoog gras terwijl jouw paarden op een afgevreten stuk staan in hun eigen pis en stront!
ik: ja dat is meestal bij paarden ja, aangezien ze geen wc gebruiken.
man: dus wanneer ga je ze nu verzetten?
ik: meneer, dat zijn ten eerste uw zaken niet, daar ga ik u echt geen uitleg over geven en ten tweede krijgen ze elke dag voldoende brokken en hooi en is er niets mis mee!
man: dat is mijn zaak wel, want u huurt grond van de gemeente en die gaan er niet mee lachen.
ik: hebt u iets met de gemeente te maken dan?
man: nee
ik: dan zou ik willen dat u zich niet meer moeit en als de gemeente iets wil vragen of zeggen zullen ze zelf wel contact opnemen met mij!
man:blabla, ze worden mishandeld, zielig...
En toen heb ik opgehangen.
Mijn hart klopte echt superhard en ik stond helemaal te trillen! Waar die mensen zich mee bezighouden!
Het gras is idd bijna op, wat normaal is als er 4 paarden doorlopend opstaan! Dat andere stuk is bijna af, maar als we de paarden daar zo maar opgooien, krijgen ze koliek, dat gras staat een halve meter hoog!
En verder wist ik niet dat het mishandeling was dat je paard in een kale wei stond, hoe zit het dan met al die paarden op maneges? Die hebben helemaal géén gras!
Pff, gelukkig heb ik zijn nr. kunnen opzoeken via internet en heb ik nu zijn naam en adres! maar mijn hele avond is grandioos verpest!
Zo ziet het weiland eruit, en dat kale stuk vanvoor is het ergste omdat ik daar het hooi leg, dus de rest is eigenlijk nog groener:

!! Waar mensen hun mee bezig houden eh grr !! Wat weten die er nou van ! Ze krijgen eten + water !! Dat die mens eerst is wat over paarden leert tssssk , en dat dreigement met de gemeente , tssssssk ! Echt erg eh hebben ze nu niets beters te doen
, om te walgen
! Trek u er niets van aan , jij weet wel beter toch !?

Wat een vent. Ik zou ook boos worden van woede.