Cindy is een mooi Fjord-veulentje van nu 2,5 jaar oud.
Ik zou haar deze lente gaan inrijden. (Is van April) Maar nu zijn ineens zijn al haar manen uitgevalle,...reden => onbekend. En wat gaat de eigenaar nu doen???Ja! Je raadt het al,...in de diepvries ermee!!!
Ik heb al geprobeerd mijn ouders te overtuigen. Maar dan krijg je het antwoord: maar wie weet is ze dan wel heel ziek,...
Maar dan zeg ik: misschien heeft ze haar manen gewoon afgeschuurd,...Maar nee,..niet te overtuigen,...
Is dit wat dit lief klein veulentje verdient??? Is dit niet erug wreed? Ik ben er gewoon helemaal kapot van,...
Wat kan ik doen om haar te redden????
)
Ik heb haar moeder tijdens de dr8 verzorgd, en ik heb Cindy'tje opgevoed. Maar ben er toen mee gestopt nadat de eigenaar César (haar halfbroertje) naar de sl8 heeft gedaan=> eigenaar wou geen hengstje, en Heidi, die mankte naar de sl8 had gedaan en Polly en Jolie had verkocht zonder het mij te vertellen,...toen was ik zo kwaad dat ik er ben weggegaan, maar nu ging ik net truggaan om Cindy in te rijden,..)

Maak je woorden niet langer dan het scherm...
En ik mag ze gaan bezoeken wanneer ik maar wil, gaan verzorgen en ook nog af en toe gaan berijden. Maar met bezoeken, en verzorgen ben ik al heel gelukkig