Zijn hier ook mensen die ooit mee zijn gaan lezen met de gedachte als ik toch eens een eigen plekje had voor mijn paard dan zou ik ook een pp maken en die dat nu ook daadwerkelijk aan het doen zijn? haha
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Hier ook en sinds december eigenaren van een oude boerderij met 8.800m2 grond. Paarden staan heerlijk aan huis nu![]()
[ [url=m/wGudz1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/91k22h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NMfKrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yToExA.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarjanB schreef:Wat fijn dat ze verhuisd zijn!
Iemand hier 100% zeker van wat dit is?
[ [url=m/ac239y.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mBdtVc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZo9gW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZvLjxl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bGoav4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xU9U3a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:MarjanB schreef:Hier ook en sinds december eigenaren van een oude boerderij met 8.800m2 grond. Paarden staan heerlijk aan huis nu![]()
[ [url=m/wGudz1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/91k22h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NMfKrw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yToExA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk is dat he.
Mag ik trouwens vragen waar je het vliegenmasker van 2e foto vandaan hebt zonder neusflapje?
_suus19_ schreef:Wat een mooie plekjes komen hier voorbij! Maar er gaat ook een hoop werk in zo’n mooie plek zitten. Blij dat ik dat bij jullie ook terug lees.
Ik heb de eerste 20 pagina’s en de laatste 20 pagina’s gelezen. Allemaal foto’s in de zomer haha. Ga de rest zeker ook nog een keer lezen. Volgensmij bestond er een manier om alleen de berichten met foto’s te zien te krijgen? Dat ga ik eerst eens uitzoeken, dan gaat het wat sneller
Zal binnenkort ook eens mijn plekje showen.