Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 )

Beugels eerst 2 gaatjes langer, maar dan waren ze ongelijk (jah, wie dat bedacht heeft.. ) dus toen maar 1 gaatje korter gedaan.. en heel erg op mijn houding gelet. Rechtopzitte, benen netjes, tenen naar binnen, hakken uitdrukken (en een partij spierpijn nu). Maar goed, het resultaat mocht wel wel zijn. Pony snapte me nu beter, minder miscommunicaties. Ging makkelijker in galop..
  Beugels eerst 2 gaatjes langer, maar dan waren ze ongelijk (jah, wie dat bedacht heeft.. ) dus toen maar 1 gaatje korter gedaan.. en heel erg op mijn houding gelet. Rechtopzitte, benen netjes, tenen naar binnen, hakken uitdrukken (en een partij spierpijn nu). Maar goed, het resultaat mocht wel wel zijn. Pony snapte me nu beter, minder miscommunicaties. Ging makkelijker in galop..  Wel een beetje wazig, maar de camera moest goed zijn best doen om goed scherp te stellen...
 Wel een beetje wazig, maar de camera moest goed zijn best doen om goed scherp te stellen...

.
 .