Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:Ik zat te denken aan de eigenaresse van Angel over te halen om een kunststof dressuur zadel te kopen omdat het zadel wat er nu op ligt schuift en niet lekker zit.. (zie ook mijn topic: Mijn houding???)
Maar iedereen hier is er niet zo positief over.. dat kraken lijkt me inderdaad vreselijk. Maar een goed leren dressuurzadel... daar kun je bijna een autootje voor kopen ..
(Edit: haakje vergeten.. )
Steffie89 schreef:Bedankt, voor alle antwoorden, maar niet iedereen is er dus positief over, ik ga maar eens goed nadenken
rossebol schreef:nee gewoon niks van die mensen aantrekken ik blijf bij mijn eigen mening kunstof zadels zijn de meest vervelende en verotte zadels die er maar zijn het zit gewoon niet en al die nadelen nee niks voor mij
dutske schreef:misschien wel duidelijke taal, maar leestekens komen nooit verkeerd aan...
het is te zien welke kunstofzadels.
ik heb op wintecjes 100 gereden: zolang ik op paarden reed die makkelijk uit te zitten waren: geen probleem
Nu rijd ik op een "hard" paardje, op die zadels rij ik mezelf open
Alsook op de wintec sport.
Maar met de wintec 2000 heb ik niks van problemen, een superfijn zadel, zit veel makkelijker dan haar lederen zadel (spring en knoerthard)