Als ik hier (het Gooi) 10 dazen op een dag zie, zeggen ze al: het stikt van de dazen

Ik heb me laten vertellen dat zowel dazen als de eiekprocessierups (ook zo'n genot in Brabant

dus misschien moet ik mijn dazennetten toch nog maar niet wegdoen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
smurf schreef:wat betreft de dazen ben ik blij dat ik weg ben uit Brabant!![]()
Als ik hier (het Gooi) 10 dazen op een dag zie, zeggen ze al: het stikt van de dazen![]()
Ik heb me laten vertellen dat zowel dazen als de eiekprocessierups (ook zo'n genot in Brabant) ieder jaar verder noordelijk oprukken.
![]()
dus misschien moet ik mijn dazennetten toch nog maar niet wegdoen
mrie schreef:Hoe zit het bijvoorbeeld in Limburg?
runningkawa schreef:Iemand die weet of er veel dazen bij natuurpark "de grote peel" in Limburg zitten
Citaat:Rokale - Mückan Insekten Plus
Met cederolie en tea-treeolie, ruikt aangenaam en geeft uren lang een natuurlijke bescherming tegen vliegen en horzels
De in Rokale-Mückan Plus aanwezige eherische oliën beschermen uw paard vele uren tegen vliegen, horzels en andere stekende insekten. Rokale-Mückan Plus is niet giftig of irriterend. Rokale-Mückan Plus wordt met een kleine spons of nevelaar aangebracht, daar waar de vliegen en horzels zich het liefst ophouden (ogen, neusgaten, oren en reeds kaalgeschuurde plekken). Ook bij paarden met eczeem geeft het geen Problemen.
Voor gebruik goed en krachtig schudden.
Bescherming: op de wei of open stal ca. 20 tot 24 uur (bij droog weer), tijdens de arbeid ca. 3 tot 4 uur, ook als de paarden sterk transpireren.
Producent: Rokale Rosa Kathmann, Duitsland
Verkoop in Nederland door: Handelsonderneming AGR 6171 Stein
Meexstraat 18 Tel. 0031(0)46 433 47 29 Fax 0031(0)46 426 15 36
Citaat:Vliegen beschermingsmiddel test voor paarden
2 X getest en 2 X succesvol
Topkwaliteit in de test "St. Georg"
Blad 6/98 (in de test 11 producten)
Zeer goed in de test "Cavallo"
Blad 10/99 (in de test 9 producten)