wat is het geval? Afgelopen zondag heb ik op concours lekker op het gras onder de bomen gelegen, toen ik 10 minuten niets te doen had
Op weg naar huis een paar uur later had ik een branderig gevoel in mijn nek maar weet dat aan de zon (was nl ook een beetje verbrand maar zo voelde het niet). Maandag word ik wakker met ontelbare kleine (halve cm doorsnee) bulten op mijn schouderblad rechts en links in mijn nek (waar het dus brandde). Het jeukte niet echt, alleen als ik er te veel aankwam. Insmeren met calamine lotion (verzachtende engelse zalf, lijkt wat op zinkzalf) hielp wel. De huid was minder geïrriteerd maar de bulten bleven. Inmiddels is het dus vrijdag en heb ik er geen last meer van maar mijn huid voelt nog steeds heel hobbelig. Huisarts vond ik wat overdreven, maar ik ben toch benieuwd wat het is.Het meest bizarre trouwens is dat mijn man
woensdag ineens hetzelfde had (wel in veel mindere mate) terwijl hij dus niet mee op concours was. Iemand ideeën?
/add
geloof het of niet, dit is nog niet aan bod geweest op bokt
Ik kreeg van de dokter een smeersel mee, speciaal tegen de gevolgen van de processierups. Daardoor vielen de schubben eraf.