ervaringen met piaffe ruitersport

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rakkertje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 09:22

Daanboy: Heb er beschermers gekocht voor in de trailer ben er heel blij mee....Ze zijn heel fijn!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:02

Ik hoor ook bij de tevreden klanten. Afgelopen dinsdag heb ik rond half vijf eerst telefonisch contact gehad, omdat ik met eenpaar vragen zat over wat ik wilde bestellen, meteen daarna de bestelling gedaan. 's avonds werd ik gebeld om me door te geven dat de peesbeschermers die ik wilde niet van dat merk waren die erop stonden (norton ipv BR) en of ik dat een probleem vond, anders moest ik heel lang op die set wachten en blijkbaar zijn die 2 eigenlijk hetzelfde merk. Ik heb gevraagd of ik ze terug mocht sturen als ik er toch niet tevredenb over zou zijn en dat mocht. Donderdag had ik alles binnen:

-Mountain Horse sportive rider II
-BR event dekje in zwart
-peesbeschermersset in zwart (ook met strijklappen in nieuw model)
-gratis Piaffe T-shirt

Alles past en mijn paard stond er weer mooi bij, toen we gingen rijden.

Zeker voor herhaling vatbaar om er iets te bestellen.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:25

Verschillende stalgenoten hebben bij Piaffe spullen besteld en zijn erg tevreden.
Een bevriende stalgenoot wilde liever eerst kijken bij de winkel en dat mocht. Al hoewel ze eigenlijk alleen een distributiecentrum hebben! Ze heeft voor haar drie paarden erg goedkope (maar vijf euro!) halsters gekocht. Dus ik ben ook van plan om in de toekomst bij Piaffe te bestellen!

M_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:30

Ik heb een weekje geleden ook een deken besteld was de volgende dag al binne ik ben ook erg tevreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 10:32

Ik heb eergisteren wat besteld en vooruit betaald.
Wacht gewoon rustig af wat het wordt.
Las net wel in een ander topic dat het behoorlijk wat verzendkosten kost als het artikel tegen valt.
Dus nu maar hopen dat ik krijg wat ik in gedachten had Haha!
[VMR] retour zenden naar paiffe, pakketkosten betalen?

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 11:38

Ik heb inmiddels meerdere malen besteld. Altijd nog goed gegaan maar ik vind het wel lang duren elke keer.
De eerste keer had ik net binnen een week de bestelling binnen. Nou ja niet zo snel als bijv. divoza of de paardendrogist maar ja daar ga ik niet moeilijk over doen. De tweede keer duurde het een week of drie. Maar toen had ik ook de mountain horse laarzen speciaal laten bestellen in mijn maat dus dat geeft ook niet.

Maar met de bestellingen erna heb ik ook telkens vertraging gehad. Meestal doordat niet alles op voorraad was. Is op zich niet erg hoor maar wat ik dan jammer vind is dat je dit pas hoort als je zelf een keer een mailtje stuurt.

Ik zou het fijn vinden als je daarvan op de hoogte gesteld wordt en dan ook een verwachte levertermijn te horen krijgt.
Want als je toevallig net iets hebt besteld wat je toch wel snel nodig hebt dan heb je een probleem.
Dan kun je in ieder geval zelf nog even kijken hoe je dat gaat oplossen.

Verder nog geen klachten maar snel is bij mij nog niet voorgekomen helaas! De laatste bestelling ging als volgt:
*donderdag 23 september bestelling geplaatst direct via internetbankieren geld overgemaakt.
* woensdag 6 oktober nog niets gehoord dus maar een mailtje gestuurd met de vraag waar het bleef. Antw. pads waren nog niet binnen werden eind van de week verwacht, excuses
* woensdag 13 oktober weer een mailtje gestuurd met de vraag of de pads al binnen waren gekomen. De volgende dag kreeg ik een mailtje dat ze inderdaad binnen waren gekomen inmiddels en dat ze die dag verstuurd zouden worden. Dus die vrijdag (of zaterdag ik weet het niet meer helemaal zeker) kreeg ik de bestelling binnen.

Het werd verder wel netjes afgehandeld allemaal maar ja ik ben nu eenmaal niet zo geduldig als ik wat besteld heb Haha!
Wat ik ook niet helemaal prettig vond was dat ik een stapel van die goedkope handschoentjes had besteld in verschillende kleuren. Ik kreeg de bestelling in huis en ik dacht nog "had ik nou ook bordeauxkleurige handschoentjes besteld?" toen keek ik de bon na en het bleek dat de bordeauxkleurige ipv de bruine waren geleverd omdat deze niet op voorraad waren. Nu maakt het mij vrij weinig uit welke kleur mijn handschoenen zijn maar ik vond het niet prettig dat het zonder overleg is gedaan.

Maar ja echt een probleem was het ook niet maar stel dat het bijv. om een rijbroek of een deken gaat dan is het wel een probleem Knipoog

Maar ik zal zeker wel weer een bestelling plaatsen als ik iets van mijn gading zie hoor!
Prijzen zijn meestal erg interessant!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 22:41

Ik heb hetzelfde probleem met Piaffe als Kaj,

15-10 een bestelling geplaatst,
per internet betaald, afschrijfdatum 15-10,
vandaag was ik het zat,
had het via internet gedaan,
omdat ik hier niet zo makkelijk naar een winkel kan,
maar er zat wel spoed achter..

Vandaag nóg niets binnen dus maar eens gemaild,
de schoenen waren nog niet binnen..

Prima, snap ik, maar dan hadden ze me best even mogen mailen.
Heb ook als advies gestuurd dat ze dat zouden doen..

Ik krijg wel netjes excuses, maar kan me herinneren dat het vorige keer ook al zo lang duurde,
denk dus wel dat dit de laatste bestelling daar is..
Even afwachten of het inderdaad nu voor eind deze week binnen is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:04

Cealli schreef:
Ik heb hetzelfde probleem met Piaffe als Kaj,

Ik ben benieuwd hoe het dan met mijn bestelling gaat, eerst dat gedoe met Ineke en nu nog meer "trage" verhalen.
Wacht gewoon nog een weekje af en ga dan maar eens mailen.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:13

Ik heb gisteravond, na het lezen van dit topic een mailtje gestuurd over lederen chaps (omdat ik die van mij bijna op ga geven... zie mijn topic) anyway... ik had vanochtend om half 9 alweer een mailtje terug.. snelle service zou ik zeggen. Ze kunnen ze op maat maken, voor maar 10 euro duurder..

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:18

Net weer een vraag gestuurd, na een kwartier al antwoord...
*LOL*

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:31

Ik heb 1 maal een wachttijd gehad van meer dan 2 maand, na diverse mailtjes van mijn kant (waarin beloftes werden gedaan die ze niet nakwamen) heb ik om een vervangend product gevraagd en die ook snel gekregen.
Maar even een mailtje sturen als de zending vertraging heeft en vragen of er een alternatief product opgestuurd kan worden is er bij Piaffe niet bij.
Klantenservice hebben ze blijkbaar nog nooit van gehoord.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 10:45

Sanet schreef:
Ik heb gisteravond, na het lezen van dit topic een mailtje gestuurd over lederen chaps (omdat ik die van mij bijna op ga geven... zie mijn topic) anyway... ik had vanochtend om half 9 alweer een mailtje terug.. snelle service zou ik zeggen. Ze kunnen ze op maat maken, voor maar 10 euro duurder..

Niemand zegt hier ook dat er niet snel geantwoord wordt!
Dat zeker!

Alleen het duurt vaak zolang voor iets geleverd wordt. En dat kan natuurlijk gebeuren maar ik (en anderen blijkbaar ook) stel het op prijs als je dan even op de hoogte wordt gesteld hiervan.
Er wordt inderdaad supersnel geantwoord op email en dat vind ik erg prettig alleen het zou fijn zijn als je niet eerst zelf hoeft gaan te mailen wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Ik heb er geen grote problemen door gehad omdat ik het zelf al een beetje ingecalculeerd had ik vind het alleen vervelend om er zelf achteraan te moeten.
Er staat op de site ook niet hoe het met vertraging gaat werken. Als iets niet op voorraad is moet je gewoon langer wachten en ik zou het prettig vinden als je dan meteen een mailtje krijgt waarin dat wordt aangegeven dan wacht je niet voor niets elke dag af of er een pakketje wordt geleverd!
En het zou dan ook fijn zijn als er een verwachte levertermijn wordt aangegeven.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:30

ik had ook 2 dekens bij piaffe besteld
omdat ik ook erg ongeduldig ben en de dekens hard nodig had vanwege de kou ben ik na een week eens gaan bellen hoe het nou zat

1 deken was er maar 1 deken was niet op voorraad Scheve mond
daarom konden ze niks sturen

de deken die niet op voorraad was was ook voorlopig niet te krijgen

gelukkig ben ik er met meneer telefonisch uitgekomen om een andere deken uit te kiezen.

daarna waren de dekens zeer snel in huis en de pasvorm is geweldig!! en de prijs dus ook!! OK dan!

ik ben dus wel een tevreden klant en zou er zeker weer bestellen maar ik ben wel van mening dat piaffe er beter aan doet om de mensen even te mailen of te bellen als er iets niet op voorraad is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:12

Ik heb er nog nooit iets besteld, maar misschien dat ik het binnenkort eens ga doen.

Dat je lang moet wachten op je spullen is inderdaad niet makkelijk.

Maar ik heb vorige week woensdag Hypower besteld bij de paardendrogist en heb daar extra verzendkosten betaald om het binnen 1 dag thuis te hebben, maar ik heb nog steeds niets terwijl we een week verder zijn.

ga er maar eens voor bellen denk ik

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 14:18

Ik ben ontzettend tevreden, eerst 7 dekens besteld, was binnen 5 dagen binnen, en daarna nog eens 6 dekens besteld, en die kwamen de volgende dag al binnen!! Goede service, snel antwoord!

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:30

Ik heb nog geen ervaring, maar die wil ik graag gaan opdoen Haha!

Maar ik heb een klein vraagje aan de mensen die de harry's horse chaps hebben gekocht, hoe vallen die? Ik heb bij mijn leren laarzen kuitmaat 36, wat raden jullie aan?
Ik heb al naar Piaffe gemaild, maar van hun kreeg ik een antwoord waar ik niet echt verder mee kwam.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 17:32

kaj schreef:
Niemand zegt hier ook dat er niet snel geantwoord wordt!
Dat zeker!

Alleen het duurt vaak zolang voor iets geleverd wordt. En dat kan natuurlijk gebeuren maar ik (en anderen blijkbaar ook) stel het op prijs als je dan even op de hoogte wordt gesteld hiervan.
Er wordt inderdaad supersnel geantwoord op email en dat vind ik erg prettig alleen het zou fijn zijn als je niet eerst zelf hoeft gaan te mailen wanneer je de bestelling kunt verwachten.

Ik heb er geen grote problemen door gehad omdat ik het zelf al een beetje ingecalculeerd had ik vind het alleen vervelend om er zelf achteraan te moeten.
Er staat op de site ook niet hoe het met vertraging gaat werken. Als iets niet op voorraad is moet je gewoon langer wachten en ik zou het prettig vinden als je dan meteen een mailtje krijgt waarin dat wordt aangegeven dan wacht je niet voor niets elke dag af of er een pakketje wordt geleverd!
En het zou dan ook fijn zijn als er een verwachte levertermijn wordt aangegeven.

Is zeker waar.. maar daar heb ik nog geen ervaring mee.. Gelijk na je bestelling mailen wanneer hij komt dus? Knipoog Cool

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:43

gewoon al bellen voor je besteld! Heb ik ook gedaan en ze waren er echt super snel. Je weet dan ook meteen of het op voorraad is of niet.

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:53

ik ben bij piaffe een vaste klant Haha!
ik hbe nooit problemen met ze gehad. Als iets niet op voorraad was of i.d. kreeg ik altijd netjes een mailtje.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 19:05

Ik heb laatst ook besteld.. het duurde 3 weken omdat er 1 onderlegger tekort in het pakket zat.. (toen ik na 2 weken belde)
Ik heb het toen na een belletje (na 3 wk)uiteindelijk binnen gekregen en alles ziet er prima uit.. En alles past prima.. Aan de telefoon en via mail krijg je direct antwoord.. OK dan!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:26

Ik heb mijn bestelling binnen,
helaas klopt er geen houdt van,
kieffersporen a 14,50 ontbreken,
maat van het shirt is L ipv S..
Maakt het er allemaal niet beter op..

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 02:12

Aan het begin van het topic stond dat er soms ook dingen bij 'de loods' worden opgehaald? Kan dit altijd, of was dit bij uitzondering?

Ik heb trouwens vorige week 3 in 1 beschermers van BR besteld, gelijk betaald, maar nog niks ontvangen.. Hoop dat het snel komt Scheve mond

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 06:10

Voor zover ik weet heeft Lia ook nog niks binnen. 31-10 besteld, en gelijk geld overgemaakt..
De smoes van terug af kunnen schrijven kunnen ze dus ook niet gebruiken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 08:59

Mirjammie schreef:
Aan het begin van het topic stond dat er soms ook dingen bij 'de loods' worden opgehaald? Kan dit altijd, of was dit bij uitzondering?

Ik heb trouwens vorige week 3 in 1 beschermers van BR besteld, gelijk betaald, maar nog niks ontvangen.. Hoop dat het snel komt Scheve mond

bij mij duurde het ook even, heb ik gemaild zeiden ze dat het nog besteld moest worden, weekja later had ik het binnen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 09:25

Ik heb idd nog niets binnen, terwijl ze het geld al zeker een week binnen hebben.
Ik wil het graag voor paard en koets hebben maar vraag me af of dat wel gaat lukken.
Als ik iets bestel bij de Paardendrogist heb ik het altijd binnen 2 a 3 dagen in huis dus vraag me af waarom dit langer moet duren Verward