Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanet schreef:Ik heb gisteravond, na het lezen van dit topic een mailtje gestuurd over lederen chaps (omdat ik die van mij bijna op ga geven... zie mijn topic) anyway... ik had vanochtend om half 9 alweer een mailtje terug.. snelle service zou ik zeggen. Ze kunnen ze op maat maken, voor maar 10 euro duurder..
kaj schreef:Niemand zegt hier ook dat er niet snel geantwoord wordt!
Dat zeker!
Alleen het duurt vaak zolang voor iets geleverd wordt. En dat kan natuurlijk gebeuren maar ik (en anderen blijkbaar ook) stel het op prijs als je dan even op de hoogte wordt gesteld hiervan.
Er wordt inderdaad supersnel geantwoord op email en dat vind ik erg prettig alleen het zou fijn zijn als je niet eerst zelf hoeft gaan te mailen wanneer je de bestelling kunt verwachten.
Ik heb er geen grote problemen door gehad omdat ik het zelf al een beetje ingecalculeerd had ik vind het alleen vervelend om er zelf achteraan te moeten.
Er staat op de site ook niet hoe het met vertraging gaat werken. Als iets niet op voorraad is moet je gewoon langer wachten en ik zou het prettig vinden als je dan meteen een mailtje krijgt waarin dat wordt aangegeven dan wacht je niet voor niets elke dag af of er een pakketje wordt geleverd!
En het zou dan ook fijn zijn als er een verwachte levertermijn wordt aangegeven.
Mirjammie schreef:Aan het begin van het topic stond dat er soms ook dingen bij 'de loods' worden opgehaald? Kan dit altijd, of was dit bij uitzondering?
Ik heb trouwens vorige week 3 in 1 beschermers van BR besteld, gelijk betaald, maar nog niks ontvangen.. Hoop dat het snel komt