Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
is echt zoooo makkelijk als vrouw zijnde!

Evenals meer ter reserve, maar rijd je in eigen omgeving dan is een mobiel en wat cash eigenlijk alleen wat je echt nodig hebt.
die maak ik dan vast aan mn longeersingel.. blijft prima zitten! Maya schreef:Zadeltassen voor een dagtocht is onzin, is alleen maar extra belasting die je toch niet gebruikt. Als je op trektocht gaat of echt in vreemde omgeving, dan kan je het wel gebruikenEvenals meer ter reserve, maar rijd je in eigen omgeving dan is een mobiel en wat cash eigenlijk alleen wat je echt nodig hebt.
Maar zadeltassen zijn idd zeker te preferen boven rugtassen, zie ook mijn post hierboven
Ik ga even een topic opzoeken met foto's van al mijn tassen
Werkt handiger.Maya schreef:Ik gebruik zadeltassen ook graag, maar voor een simpele dagtocht hoef je echt niet zoveel mee te nemen dat je een zadeltas nódg hebtMaar zadeltassen zijn idd zeker te preferen boven rugtassen, zie ook mijn post hierboven
hooi schreef:weet je wat makkelijk is? Sultana's meenemen. Die zijn voedzaam en passen overal tussen. Ik heb maar een keer een dagtocht gedaan ,maar dat ben ik niet meer vergeten