Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
criollo_yess schreef:Hoi Daatje, dat is goed nieuws. Na mijn vorige contact in jouw topic heb ik mailcontact gehad met Koole vanwege wat vragen over de pad;
Graag zou ik iets meer info hebben over de Koole Sedelogic westernpad.
-Wat zijn de afmetingen?
- Hoe dik is de pad?
- Is er ruggengraatvrijheid?
- Is deze pad ook machinewasbaar tot 40 graden?
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet.
Dit was de reactie van Koole;
Op dit moment hebben we geen westernpads meer. Omdat er zoveel verschillende vormen van westernsport zijn moeten we gaan kijken naar een afmeting die correct is voor alle western. Dus op dit moment kan ik je niet helpen. Zodra we hier meer over weten zullen we het publiceren op onze site en facbook.
Dus jammergenoeg even geen pads beschikbaar, maar ben nog steeds zeer geïnteresseerd. Hou dus Koole's website in de gaten als je ook interesse hebt.
Daatje schreef:Wat een goed ding he! Ik ben ook overtuigd en heb mijn 5-star verruild voor de sedelogic. Voor de western liefhebbers, de western pad is er nu in 2 maten. De pads heten nu geen sedelogic meer, maar Kingsley pads. De nieuwe zijn binnen en zijn 199,- en niet meer 249,-! Scheelt toch behoorlijk, dit omdat ze nu onder hun eigen naam uitgebracht worden.
Rije schreef:Als ze dan ook nog een roundskirt versie gaan maken, dan ben ik mss wel geïnteresseerd!