Als het leer nog een beetje opgepept wordt, is het wel een bijzonder ding!
spicegirl
Geplaatst: 01-09-14 10:12
het is lakleer, en het halster is meer dan 30 jaar oud. ik ga kijken wat ik kan doen, al is het in het echie niet storend, dan valt het niet op. kan ook altijd het zilver overzetten op een nieuw halster..
Oh nou zie ik het! Op het stuk onder de kaak is het duidelijk te zien ja. Dan wordt het idd moeilijker om op te knappen, maar mss is het zilver nog wel mooier op een ander halster...
Sjiek halster hoor. Het heeft ook wel wat als er wat oneffen heden op zitten tenslotte is het vintage. Als het zilver weer blinkt ziet het er alweer heel anders uit. Je hebt in elk geval weer iets apart kunnen vinden
spicegirl
Geplaatst: 01-09-14 12:29
vintage heeft idd meer "leven "als een nieuw halster. het hoort erbij, het is tenslotte een soort van antiek, en "wear " hoort er dan bij . nogmaals, de foto's zijn close up en scherp, maar als ie om is, zie je er niets van. zilver is redelijk schoon ,maar aangezien het sterling is, ff oppoetsen , en het glimt je tegemoet
Vraagje; heeft er iemand ervaring met de zogenoemde singelbeschermers welke je in wollenversie hebt en neopreen? Ze worden gebruikt bij mohair en alcapa singels voor achter de gespen om wondjes te voorkomen.