Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Antheman schreef:Zag je hem nog erop zitten toen je wegreed?
Jullie komst werd breed uitgemeten!![]()
![]()
Lekker gewandeld?
Spul smeert goed zeg!
en begreep dus dat M. dan op het zadel moest zitten. Aangezien jullie vertrek ophanden was en het ook kouder werd, dachten we dat we maar beter door konden rijden, anders blijf je maar staan OH-en en was jullie ritje in het water gevallen.
Er groeien ook wonderlijke zaken in dat bos van jou. Vreemde zwammetjes en mosjes op een afgezaagd stammetje. Van dichtbij net een eng landschapje. En vreemde zwarte zwammen. Ik ben jaloers!!!
Toen ik weg ging was het mooi weer!!! Precies in het open land (kan niet missen, dat is het hier overal) met windkracht 6 of zo. Auwauwauw!!! Ik had nog de rode spikkels in mijn gezicht staan toen ik terug kwam. Vandaag ligt hier een mini laagje wit....
smurf schreef:hebben jullie dit gezien?
viewtopic.php?p=11892385
alleen de titel zegt al genoeg over de schrijver/ster
Net zoiets als LDR maar dan anders
smurf schreef:ik had willen temmen over de titel, die vind ik op z'n minst tendentieus, maar het heft geen zin, ik sta als spammer en nb promotor bekend op Bokt......

Jij hebt nu wel 2 beauty’s zeg!

smurf schreef:hebben jullie dit gezien?
viewtopic.php?p=11892385
alleen de titel zegt al genoeg over de schrijver/ster

Cookies schreef:Ach Jackie, Ponto is al 2 keer afgeschreven. Had ik naar de veearts geluisterd dan had ie al in de frikandellen gezeten.
Als je bij hoefbevangeheid ijzers onder je paard slaat dan doet dat ook pijn. Dat zal Farier ook toe moeten geven. Dus in dat geval zal hij bij het paard ook pijn en ongemak veroorzaken. Zo kun je natuurlijk elke vraag uit het verband trekken.

nienke07 schreef:Ik ga me er niet in mengen... maar curieus is het wel.. vooral die twee gebruikersnamen....
Hier is het oplappen begonnen... slobber en maismeel gekocht... Brutus en Tommie eten gebroederlijk uit één emmer! Die twee zijn helemaal blij met elkaar..
) terugbellen...dan krijg ik als het goed is een VA aan de lijn en dan weet ik meer!!!!