Vorige week stond [***] zowat stijf van de angst toen er een wit zeil ergens lag uitgespreid. Dus mijn nieuwe project was meteen geboren.. Een zeil! Alleen zijn witte zeilen blijkbaar enger dan groene zeilen, had dus geen problemen

1. Je kan niet werken als je pony niet in de buurt is .. dus eerst even geduld

2. Kennismaking met het zeil (en ja, ik ben het meest onhandige baasje ooit

3. Spelen met zeil
4. Oefening om het blok (zie verder) makkelijker te maken: voetje voor voetje vooruit zetten
5. Achterwaarts op een andere manier + je moet niet altijd op het zeil staan, je kan er ook onder staan

6. Om te eindigen wat voetjeswerk .. (vorig topic staat een hele uitleg hierover: [***] @ [TVG] [FOTO] Wat doe je met een blinde pony? Horse Agility! ). Nog even extra: Ja, ik ben me ervan bewust dat zijn voeten er niet uitzien

Tussendoor heb ik ook met het blok gewerkt, niet omdat ik wilde dat hij erop ging staan, maar gewoon om te kijken wat hij ermee zou doen en of hij er een voet op zou durven zetten .. Heb ik héél erg langdradige filmpjes van, dus ik heb screenshots gemaakt voor jullie

7. Andere dingen tussendoor moeten kunnen

8. Zo'n blok is wel ideaal om je neus te krabben

9. Oei, dit is niet goed (geconcentreerd koppie

10. Dit is beter!

11. Brave poon...

12. Weer een mooie

13.

14. Lekker hoor, zo'n blok

15. En je weet wel meteen wat hij van je denkt

Bedankt voor het kijken!

We gaan nu wat verder oefenen en misschien kunnen we binnenkort wel een HA-parcourtje laten zien