Leuk om te zien dat hij dit zo goed doet!
 Leuk om te zien dat hij dit zo goed doet!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan zie je het toch wel heel goed. Ook met de slalom, geen paard zal zo bij die pionnen gaan staan.
  Dan zie je het toch wel heel goed. Ook met de slalom, geen paard zal zo bij die pionnen gaan staan. 

Wat is Boke een mooi paardje zeg
 Wat is Boke een mooi paardje zeg  
                                                          )) Dus idd je laat met dit filmpje zien, (en wat ik natuurlijk allang wist
)) Dus idd je laat met dit filmpje zien, (en wat ik natuurlijk allang wist  ) een blind paard hoef je zeker niet af te schrijven, kan je nog van alles mee....
) een blind paard hoef je zeker niet af te schrijven, kan je nog van alles mee....                                                         

(en nog steeds smeer ik 1x per dag zalf, is voor de rest van zijn leven
  (en nog steeds smeer ik 1x per dag zalf, is voor de rest van zijn leven  ). Alleen ja, echt zien kan je het niet noemen .. Ik denk dat het ook vooral er vanaf hangt of hij zich ergens op concentreert, of dat hij gewoon loopt. Je ziet hem soms heel schuin met zijn hoofd staan en echt kijken, dan ziet hij ergens wel iets .. Maar even later kan hij gewoon ergens lopen en ergens tegenaan lopen, dan is hij zo bezig met dat lopen of iets wat hij hoort ofzo dat hij vergeet te kijken.. Het zijn echt aparte dingen heb ik het idee, alles tegelijk is moeilijk
 ). Alleen ja, echt zien kan je het niet noemen .. Ik denk dat het ook vooral er vanaf hangt of hij zich ergens op concentreert, of dat hij gewoon loopt. Je ziet hem soms heel schuin met zijn hoofd staan en echt kijken, dan ziet hij ergens wel iets .. Maar even later kan hij gewoon ergens lopen en ergens tegenaan lopen, dan is hij zo bezig met dat lopen of iets wat hij hoort ofzo dat hij vergeet te kijken.. Het zijn echt aparte dingen heb ik het idee, alles tegelijk is moeilijk 
 Die proberen waren er trouwens al voor zijn blind zijn, maar zijn blind zijn helpt natuurlijk niet .. Hij vertrouwt hij heel erg, maar op dat gebied blijft het toch moeilijk .. Maar daar ben ik dus mee aan de slag, als ik uiteindelijk zelf al wat kan is het toch iets .. maar een vreemde (hoefsmid) eraan, ik denk niet dat dat ooit nog gaat lukken
 Die proberen waren er trouwens al voor zijn blind zijn, maar zijn blind zijn helpt natuurlijk niet .. Hij vertrouwt hij heel erg, maar op dat gebied blijft het toch moeilijk .. Maar daar ben ik dus mee aan de slag, als ik uiteindelijk zelf al wat kan is het toch iets .. maar een vreemde (hoefsmid) eraan, ik denk niet dat dat ooit nog gaat lukken   Hij is vorig jaar augustus bekapt onder verdoving in een hoefstal, maar die hoefsmid zei ook van "hou het maar bij deze keer" (hij heeft letterlijk gevochten voor zijn leven, echt verschrikkelijk .. en daarna was zijn vertrouwen in mij ook helemaal weg natuurlijk.. ) .. Dus ja, de opties zijn beetje beperkt
  Hij is vorig jaar augustus bekapt onder verdoving in een hoefstal, maar die hoefsmid zei ook van "hou het maar bij deze keer" (hij heeft letterlijk gevochten voor zijn leven, echt verschrikkelijk .. en daarna was zijn vertrouwen in mij ook helemaal weg natuurlijk.. ) .. Dus ja, de opties zijn beetje beperkt  

Maar ik weet gewoon niet wat ik er nog aan kan doen ... Ik weet het niet ...  behalve verder oefenen natuurlijk, maarja, zo snel gaat dat ook niet .. en ik kan niet constant met die hoeven bezig zijn want dan ziet hij me niet meer graag
 Maar ik weet gewoon niet wat ik er nog aan kan doen ... Ik weet het niet ...  behalve verder oefenen natuurlijk, maarja, zo snel gaat dat ook niet .. en ik kan niet constant met die hoeven bezig zijn want dan ziet hij me niet meer graag 
 ).
 ).                                                         Arcodavella schreef:Wauw! Wat leuk om te zien, dit! Ziet hij echt helemaal niks? Dat zou je toch zo niet zeggen.
Wat ik me af vraag: hoe kan hij jou zo volgen? Maak jij voortdurend kleine geluidjes die op de film niet hoorbaar zijn? Ik bedoel, hij moet toch weten waar jij bent? (pure interesse hoor)