Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lara_Silver schreef:Er staat met een bitstukje te veel eenzijdige druk, en dan ook nog eens op de bitring waar je die druk niet wil hebben, op de buitenste. Hierdoor komen er verwarrende signalen aan bij je paard, en zal hij nooit zo goed de stelling aan kunnen nemen in de goede richting, als met een andere manier van bevestigen.
kimmysan schreef:Je kan het beste de longeersingel door beide ringen halen en dan de haak weer aan de binnenkant aan de longeerlijn vastklikken. Moeilijk uit te leggen...
Een bitstukje trekt alleen aan de buitenste bitring en is dus niet zo lekker.
_xManadisx_ schreef:kimmysan schreef:Je kan het beste de longeersingel door beide ringen halen en dan de haak weer aan de binnenkant aan de longeerlijn vastklikken. Moeilijk uit te leggen...
Dit zou ik inderdaad ook doen, alleen dan wel met de longeerlijn en niet met de longeersingelzit niet zo lekker
Of anders door de binnenste bitring en dan door het hoofd aan de anderetenminste dat dacht ik...
kimmysan schreef:Je kan het beste de longeersingel door beide ringen halen en dan de haak weer aan de binnenkant aan de longeerlijn vastklikken. Moeilijk uit te leggen...
_xManadisx_ schreef:kimmysan schreef:
Dit zou ik inderdaad ook doen, alleen dan wel met de longeerlijn en niet met de longeersingelzit niet zo lekker
Of anders door de binnenste bitring en dan door het hoofd aan de anderetenminste dat dacht ik...
Door het hoofd lijkt me ook niet zo lekker zitten
Lara_Silver schreef:Hier is al een topic over. Met veel verschillende manieren en standpunten. Denk dat je daar genoeg info vind. [GVL] Longeren, hoe longeerlijn bevestigen en wat is het verschil