[RT] Wat verstaan jullie onder zware training???
Lielle"]
[quote="Karin"]
[size=9]
Ik heb het zelf trouwens ook, dus ik kijk er niet echt van op. Zet mij ook maar met een bak chips achter de pc na een wedstrijd, liefst in m'n eentje. En vraag niet te veel meer van me.[/size]
[/quote]
ik ook, maar dat is toch wel fysiek. Heel vroeg eruit, lange dag en veel rijden, dan gaat het bij mij meestalop de bank
[/quote]
[quote="Karin schreef:Bij mij niet, ik ruim het liefst 's avonds ook nog zo veel mogelijk van mijn zooi weg zodat ik dat de volgende dag niet hoef te doen. Zelfs een wasje draai ik nog wel op de avond na de wedstrijd. Mijn adrenaline houdt niet op met stromen zodra ik uit het zadel stap. Maar naar een feestje of iets anders 'gezelligs' krijg je me op zo'n avond niet, veel te veel drukte aan m'n kop. Wat dat betreft lijken knol en ik wel op elkaar.
Maar oeps, het gaat nu over wedstrijden en niet meer over zware trainingen...
Dus een nieuw topic.
Als ik een tamelijk gewone wedstrijd heb gehad (een paar dressuurproefjes of wat springen) ben ik nog wel redelijk fit, en ga ik 's avonds rustig nog wat doen. Maar zoals bv afgelopen zondag (kwart over vijf 's ochtends thuis weg, half acht 's avonds weer thuis), dan kun je mij opvegen. Op stal worden de paarden nog goed verzorgd en de trailer schoon gemaakt, maar thuis gooi ik alle zooi in de berging, en die komt de dag erop wel weer aan bod. Zelf kruip ik op de bank met een glas wijn en dan

En jullie?
/edit stomme typfout