Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mirriezz schreef:Ik denk dat dit lastig is. Je bent zelf gaan rijden in die slecht onderhouden bak. Althans, ik neem aan dat je pensionhouder je daar niet toe heeft gedwongen.
Je had dus beter kunnen klagen over het onderhoud en niet in deze bak rijden tot het gerepareerd was.
Pommelientje schreef:1 de bak is totaal niet slecht,met achterstallig onderhoud bedoel ik een stuk bij de bakrand in een hoek waar normaal een schot hangt en nu deze eraf is zit er een scherpe rand, wat alleen met de hand voelbaar is. Is het dus nalatigheid van de pensionhouder. ik reed niet vlak langs de rand, gewoon op de hoefslag, alleen bij het aanspringen in de hoek, zwaaide mijn paard iets teveel naar buiten door een te grote galopsprong. Ik ga niet voordat ik op mijn paard stap de randen voelen van de bak of er wel of niet een scherpe hoek zit. dus de conclusie is te snel getrokken. Het gaat er in dit geval om of je deze kosten kunt verhalen op een aansprakelijkheidsverzekering van de pensioeneigenaar.
.Kadankovitch schreef:Een konijnen hol is de schuld van het konijn, maar dit is niet wilsonbekwaam, ik weet niet of hij of zij veel geld heeft of misschien wil je in wortelen betaald worden? Wat een domme vergelijking!