Wedstrijd verkleed

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Wedstrijd verkleed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 12:43

Ik wist niet echt waar ik hem moest plaatsen dus dan maar hier. :)

We hebben binnenkort een FNRS carnavalsdressuurwedstrijd. Het is wel gewoon een wedstrijd waar je punten voor krijgt etc,
maar je moet jezelf verkleden. Niet de pony, alleen jezelf.
Ik weet dus niet echt wat ik moet worden. Een cowboy is ook een beetje afgezaagd :o
Iemand ideeën?

x

idefix4

Re: Wedstrijd verkleed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:47

Ik moet nog ergens een mooi filmpje hebben van mijn moeder te paard met een enorme indianenmuts op. Met van die veren. Pony vond dat helemaal niks en zette het al bokkend op een sjezen. Dat staat dus heel mooi op video ergens. hihi, dus wat het ook wordt: Oefen het van te voren even. ;)

Wat voor pony heb je? Je kan natuurlijk proberen in het land van herkomst te denken van je pony. Tinker bijvoorbeeld iets schots of Iers, New Forest juist heel strak, Anda in spaanse outfit.
Of in het karakter van je paard, dan kan je als clown?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 12:54

Vorig jaar ben ik verkleed gegaan als Minnie Mouse. ik heb een rode skipullie aangedaan, had een stuk stof gehaald, zwart met rode stippen/figuurtjes. daar een wijde rok van gemaakt. Bij de carnavalswinkel rode panties met zwarte stippen en een rode petticoat gekocht. Ook Minnie Mouse-oren . die met behulp van zwarte tape op mijn cap geplakt en een grote strik van dezelfde stof als de rok erop gemaakt ala Minnie. Tada klaar! Met paard had ik verder niets gedaan alleen dezelfde strik in haar staart gemaakt. Ik wilde eigenlijk een rood dekje onder mijn zadel, maar die had ik niet. Ik heb mezelf veder ook niet geschminkt, had ik geen zin in. Maar het zag er super uit en ik kreeg ook veel complimentjes. Was ook erg grappig om te zien.

Afbeelding
Zo zagen we eruit! :D
Laatst bijgewerkt door Misty12 op 06-02-11 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 12:56

Het is een tinker die nogal snel bokt etc.
Maar ik zie het nog niet zitten om dan met een rok op d'r te gaan zitten :P

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:00

Ik had wel een zwarte rijbroek onder mijn rok aan, zodat je nog enigzins stevig in het zadel zit ;) Ik zat ook niet echt op de rok, die had ik iets aan de achterkant over het zadel gedrapeerd. Het was ook geen lange rok, maar wel van gladde stof. Het was wel ff wennen om op paard te stappen. Was wel grappig hoor. Dit was een onderlinge wedstrijd op de manege. Kreeg er geen punten voor, was puur voor de gein.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:01

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 13:02

ga als een clown ?
of mischien als een pop
het zijn rare ideeen maar ik heb dat heel vaak op mijn manege gezien en het zag er super leuk uit

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 16:22

Of als man, snorretje tekenen, van je cap een hoedje maken, stropdas om en klaar ben je haha.

Roxanneexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:12

Wij hebben altijd leskampioenschappen op stal waarbij we ook een act utivoeren
we deden de Liong King en ik ging als simba
ik had een masker die ik op mijn cap kon doen met een stiek, ik had een bruinshirtje aan en een bruine rijbroek
en bruine jophurs. en ik had een staart die ik in mijn rijbroek had gestopt die zat niet vast dus als het paard het niks vond kon ik hem nog weggooien ;)

Ik heb er helaas nog geen foto van die ik hier kan plaatsen;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:15

Als je op Youtube gaat kijken naar Freestyle reining, kom je leuke outfits tegen.
Zelfs met een complete bruidsjurk op paard....
Of als mexicaan

Afbeelding

of jockey

Afbeelding

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:26

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:19

x
Laatst bijgewerkt door _Christina op 02-02-22 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:27

je kan als piraat gaan, wijde gestreepte broek maken, zwart aan flarden geknipt shirt, piratenhoed van vilt maken/kopen en die over je cap plakken, schmink een ooglapje, klaar :Y)
wortel vind in ook een goeie, die is heel origineel _O- als je die kiest, wil ik een foto zien!