Ben zeer benieuwd naar jullie vorderingen
Oh, weet niet of het me gaat lukken om te filmen tegelijkertijd
, dacht meer aan foto´s omdat het natuurlijk wederzijdse concentratie en samenwerking (tussen Flash en mij) vergt. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, dacht meer aan foto´s omdat het natuurlijk wederzijdse concentratie en samenwerking (tussen Flash en mij) vergt. Jesser schreef:Dressuurmatig bezig zijn op een andere manier. En dat kan ook buiten.. We trainen regelmatig buiten als we een bosrit rijden.
.
.
(ik leef meer in dienst van mijn paard..)
Jesser schreef:Niet alleen wat betreft de speedtrail hoor...ik vind de trots en het vuur in de uitstraling van Iberische paarden zo prachtig om te zien, hele mooie dieren...Maar de WE heeft wel iets meer spectaculairs wat betreft de speedtrail.
_Dune_ schreef:Wat ontzettend leuk zeg! Ik kende dit nog helemaal niet. Maar jij en je paar doen het echt super samen!
Dat tweede filmpje is ook erg gaaf om te zien. Mijn interesse is gewekt, al heb ik een heel ander type paard.
Pluizebolpum schreef:Jesser schreef:Niet alleen wat betreft de speedtrail hoor...ik vind de trots en het vuur in de uitstraling van Iberische paarden zo prachtig om te zien, hele mooie dieren...Maar de WE heeft wel iets meer spectaculairs wat betreft de speedtrail.
Qua moeilijkheidsgraad in het parcours, tja, wat is moeilijk? Alleen al die mikado aan balken tijdens een Worldshow waar je doorheen, om, in, over en tussen moet manouvreren of met snelheid én controle door überhaupt een trailparcours te gaan en dan heb ik het nog niet eens over de garrocha en wat je daarmee aan moet. Ik weet niet wat ik moeilijker zou vinden...
Ik denk dat op hoog nivo met een paard presteren sowieso moeilijk is, ongeacht wat je doet...
Maar het blijft ontzettend leuk om dit zo allemaal te zien en lezen. In de basis, het werken op het terrein en met vee met een paard dat gehoorzaam is maar wel zelf kan nadenken, lijkt het op elkaar, maar de verschillen, wat zal het zijn? een mix van cultuur, historie en misschien het soort paard?, zijn evengoed wel duidelijk.
De wereld is klein! Jesser schreef:Dune, als je vragen hebt of je loopt ergens tegen aan en je komt er niet uit, stel ze gerust aan me..
idefix4 schreef:Nathaly: Nou blijkt Dune ons gespot te hebben in de Drunense Duinen.De wereld is klein!
Ik heb al een mooie foto gezien van je paardje Dune. Ik denk dat er ook bij jouw paardje wel talent in zit. Ik kende iemand met een Tinker, die dacht dat ze Sam er wel uit zou rennen in de Duinen. Dat is haar niet gelukt. Maar hij kon ook behoorlijk hard! Er zijn zo veel facetten aan WE. Volgens mij kan elk paard zijn talenten wel kwijt hierin.
Ik zal eens hard gaan oefenen op de dingen die ik hier heb gezien, en natuurlijk mijn dressuurlessen weer oppikken na die eindeloze sneeuw.