start en uitslag CHIO Helden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:15

DaniellevA

De mail die ik stuurde naar je hotmail-adres kwam terug, dus heb ik even gekeken in het gastenboek van http://www.arjenteeuwissen.nl en daar kwam ik iets met purple tegen. Woon je trouwens dicht in de buurt van Schoten ?

Franske

Laten mensen de persoon waar ze problemen mee hebben rechtstreeks aanspreken. En niet op een manier waarop de aangesprokene niets terug kan zeggen.

Lovely,

Live up to the bottomline of all your messages

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:38

Joop07

Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom het bij jou altijd "net niet" is.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:44

[quote="autodropje"]DaniellevA

De mail die ik stuurde naar je hotmail-adres kwam terug, dus heb ik even gekeken in het gastenboek van http://www.arjenteeuwissen.nl en daar kwam ik iets met purple tegen. Woon je trouwens dicht in de buurt van Schoten ?

Nee vlak bij jou in de buurt.!! Bij Zoersel

We waren gisteren nog bij Arjen en Frank . Muziek!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:51

Hey autodropje je kan me wel PB Haha!:D probeer dat eens aub Knipoog

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 18:03

Citaat:
Franske

Laten mensen de persoon waar ze problemen mee hebben rechtstreeks aanspreken. En niet op een manier waarop de aangesprokene niets terug kan zeggen.

Kun je dat even uitleggen ?
Je bekritiseert etc. Maar je komt niet met enig bewijs of daadwerkelijke duidelijkheid.
Dus dan had je beter je mond kunnen houden Lachen

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:48

ach gelukkig is het af en toe ook net wel Haha! geloof dat ik ook zeker wel al hele goede prestaties heb geleverd. En heb veel plezier in het rijden en dat is denk ik heel belangrijk. *LOL* En ik heb niet de allermakkelijkste paarden op stal want je mag ze een voor een na trekken en allemaal hebben ze een verleden. Maar als jij het allemaal zo geod weet en kan zien we je wel in Athene Tong uitsteken

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:57

Goed gezegd !! Haha!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:51

jeetje wat een gezeur zeg..... het zal wel aan mij liggen, maar ik lees alle berichten van dit topic achter mekaar, en op het moment dat autdropje binnenkomt, wordt er meteen op mekaar gevit..... Scheve mond .

Verder, Bibi gefeliciteerd met je prijzen!!! En de andere winnaars natuurlijk ook!!

HorseMusic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 02:02

Reeds maanden heb ik geen tijd gehad om wedstrijden te bezoeken, laat staan aan al dit bok-gebeuren deel te nemen, en als ik hier wat te vertellen heb dan zet ik mijn naam er wel onder.

Theo van Bruggen
Horsedances International

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 08:13

theo waarom verander je steeds van naam? eerst had je toch horsedance Verward

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:17

Wel toevallig dat wij 's middags onderling aan bellen en smssen zijn met ons Bokt-Detective-Team omdat wij het vermoeden hebben dat autodropje Theo v Bruggen is, dit omdat deze persoon bijvoorbeeld Hannelore gebeld heeft over dit topic op Bokt en nog wat redenen.
En 's avonds staat er ineens (uit het niets, zonder aanleiding) Theo v Bruggen op Bokt...

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:21

joop007 schreef:
theo waarom verander je steeds van naam? eerst had je toch horsedance Verward

of D-Dupont?? Haha!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:20

goed zo bibi go for it OK dan!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 13:51

Of greenpeache, of xhaltengroet, of... of....

Hmmm...

Iedere keer als het te heet wordt onder een van hun voeten, duikt er spontaan een nieuweling op, op bokt....

Citaat:

[VN] Gestion stopt sponsoring dressuursport

DDupont"]

Paardjuh schreef

[quote]
het is inderdaad k*****t voor anky
[/quote]

Iedereen wist dat na de olympische spelen in Athene het afgelopen zou zijn, dus niet zeuren. Het vele geld dat Gestion in de dressuursport gestopt heeft is hoofdzakelijk gebruikt om Gordijn en van Baalen buitenspel proberen te zetten. Toen vlak na Atlanta Sjef mij benaderde om te vertellen dat hij Gestion gestrikt had, heeft hij zijn dromen duidelijk aan me kenbaar gemaakt (een compleet Gestion team op alle volgende Olympische spelen). Tot nu toe is dat hem nog niet gelukt.

Diederik
[/quote]

[FZ] Moderators spelen info door?
[quote="greenpeache"]

Engel schreef :

[quote]
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd
[/quote]

Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.

Greenpeache
[/quote]

[WD] Degradatie ook in de hogere klasse ?!
[quote="autodropje"]

Tyrza schreef :

[quote]
Ik grijp elke GP wedstrijd nu aan om ervaring op te doen. 65% is zeker onhaalbaar voor ons, maar wat we nu samen in de ring leren, kan van onschatbare waarde zijn in de toekomst.
[/quote]

Maar de ervaring die je opdoet moet ook wel terug te zien zijn in je volgende prestatie, dus daarom ook 15 keer onder de 60%. En op lager niveau roept ook geen enkele jury "ach ze doet mee om ervaring op te doen". Dat zijn toch geen uitgangspunten. Ik persoonlijk verwacht van een grandprix topsport, en zit echt niet te wachten op een hele rits van combinaties die, steeds maar weer, ervaring komen opdoen.
[/quote]

[WD] Degradatie ook in de hogere klasse ?!
[quote="Xhaltengroet"]
[quote]
Ik vind vlak onder de 60% geen optie. Iedereen kan een paar keer slecht zijn gegaan. dan is onder 55% een betere optie.
[/quote]

Ja maar 5 keer achter elkaar of 15 keer in het totaal, dan hebben toch heel wat juryleden hun mening gegeven over de combinatie. En alles onder de 60% is onvoldoende. En moet je dan maar blijven rondrijden op achteraf wedstrijdjes met foutenkijkers als jurylid ? Nee ik zou de eer aan mijzelf houden en lekker in het bos gaan rijden.
[/quote]

[WD] Hebben jullie wel eens te veel punten gehad ?
[quote="Horsedances schreef:
Één van de eerste wedstrijden van Marlies van Baalen op een paard was in Houten. Omdat ik een bespreking had met wat juryleden over een clinic die we samen zouden geven, zaten wij in het secretariaats-hokje te vergaderen. Kortom ik hoorde als eerste haar score. Toen ik deze score via het open raampje aan Marlies mededeelde riep ze, in aanwezigheid van alle juryleden
Citaat:
"belachelijk een veel te hoge score".

Dus zo kan het natuurlijk ook. Shoot......

Horsedances

Let vooral op de groene kleurtjes en de manier van quoten... Tong uitsteken

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:19

Hahahahahaha wie zal het wezen wie zal het zijn Schijnheilig SPANNEND Cool

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:20

Pfft denk aan alle pennymeisjes die tegen jullie opkijken dames en heren! Het lijkt hier wel een roddeltheekransje Schijnheilig Haha!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:23

Moeten penny meisjes dan niet op hun hoede zijn van oudere mannen die zich voordoen als meisje???? Scheve mond

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:32

Ik vind het geweldig Tyrza! Ik ben zo beroerd in namen dat ik dat nooit zou onthouden, maar topspeurwerk!! OK dan!
En alles YR en jr die hun naam open en blood bekend maken OK dan! Zou men eens een voorbeeld aan moeten nemen...

HorseMusic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:56

Dit is het laatste wat ik er over will zeggen. Iemand met de naam Nadja heeft mij de diverse stukjes van Bokt geemaild. o.a. over Hanellore, verder kan de moderator natuurlijk makelijk nagaan wie wie is.

Theo van Bruggen

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:03

We horen niets meer van..... autodropje???????
Slaapt hij nog . Slapen Dromen Gaaaap

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:13

HorseMusic schreef:
Dit is het laatste wat ik er over will zeggen. Iemand met de naam Nadja heeft mij de diverse stukjes van Bokt geemaild. o.a. over Hanellore, verder kan de moderator natuurlijk makelijk nagaan wie wie is.

Theo van Bruggen

Beetje lastig met een dynamisch ip adres theo Knipoog

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:37

HorseMusic"]

Theo van Bruggen
[/quote]

Hmmmmm.... Ook Menno maar eens op een forum waar hij nooit komt.

In een van je laatste berichtjes op een van jouw vele accounts vond ik dit:

[quote="Horsedances schreef:
.... je kunt heel eenvoudig (met bijvoorbeeld het programma Steganoss) je IP-adres wijzigen. En als ik een leuk spelletje bedenk voor de leden van dit forum, maar om moverende redenen (die natuurlijk iedereen kan begrijpen) een schaduwaccount moet aanmaken, dan wordt dit onderwerp gesloten, en dus de pret voor vele bedorven.

Horsedances

Probleempjes met het geheugen Theo? Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Menno op 20-05-04 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:41

Nog een speurneus! OK dan!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:51

nou theo gelukkig kon hannelore er gister om lachen *LOL* Vind het verder raar dat je zoveel namen gebruikt komt niet erg volwassen over, maar moet je verder zelf weten. Enne autodropje??? lekke band ofzo we horen niks van je Tong uitsteken

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:09

Stilte in de zaal, misschien wil autodropje nog wat kwijt? Tong uitsteken