Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Franske
Laten mensen de persoon waar ze problemen mee hebben rechtstreeks aanspreken. En niet op een manier waarop de aangesprokene niets terug kan zeggen.
Citaat:
[VN] Gestion stopt sponsoring dressuursportDDupont"]
Paardjuh schreef
[quote]
het is inderdaad k*****t voor anky
[/quote]
Iedereen wist dat na de olympische spelen in Athene het afgelopen zou zijn, dus niet zeuren. Het vele geld dat Gestion in de dressuursport gestopt heeft is hoofdzakelijk gebruikt om Gordijn en van Baalen buitenspel proberen te zetten. Toen vlak na Atlanta Sjef mij benaderde om te vertellen dat hij Gestion gestrikt had, heeft hij zijn dromen duidelijk aan me kenbaar gemaakt (een compleet Gestion team op alle volgende Olympische spelen). Tot nu toe is dat hem nog niet gelukt.
Diederik
[/quote]
[FZ] Moderators spelen info door?
[quote="greenpeache"]
Engel schreef :
[quote]
Heel leuk voor je , daar zal je heel veel leren.Heb daar ook alles geleerd
[/quote]
Nu iedereen schijnt te weten dat Engel niet Danielle van Aalderen is maar haar Oma, dan kan ik bovenstaande quote over het onderwerp stage lopen bij Coby van Baalen niet plaatsen.
Greenpeache
[/quote]
[WD] Degradatie ook in de hogere klasse ?!
[quote="autodropje"]
Tyrza schreef :
[quote]
Ik grijp elke GP wedstrijd nu aan om ervaring op te doen. 65% is zeker onhaalbaar voor ons, maar wat we nu samen in de ring leren, kan van onschatbare waarde zijn in de toekomst.
[/quote]
Maar de ervaring die je opdoet moet ook wel terug te zien zijn in je volgende prestatie, dus daarom ook 15 keer onder de 60%. En op lager niveau roept ook geen enkele jury "ach ze doet mee om ervaring op te doen". Dat zijn toch geen uitgangspunten. Ik persoonlijk verwacht van een grandprix topsport, en zit echt niet te wachten op een hele rits van combinaties die, steeds maar weer, ervaring komen opdoen.
[/quote]
[WD] Degradatie ook in de hogere klasse ?!
[quote="Xhaltengroet"]
[quote]
Ik vind vlak onder de 60% geen optie. Iedereen kan een paar keer slecht zijn gegaan. dan is onder 55% een betere optie.
[/quote]
Ja maar 5 keer achter elkaar of 15 keer in het totaal, dan hebben toch heel wat juryleden hun mening gegeven over de combinatie. En alles onder de 60% is onvoldoende. En moet je dan maar blijven rondrijden op achteraf wedstrijdjes met foutenkijkers als jurylid ? Nee ik zou de eer aan mijzelf houden en lekker in het bos gaan rijden.
[/quote]
[WD] Hebben jullie wel eens te veel punten gehad ?
[quote="Horsedances schreef:Één van de eerste wedstrijden van Marlies van Baalen op een paard was in Houten. Omdat ik een bespreking had met wat juryleden over een clinic die we samen zouden geven, zaten wij in het secretariaats-hokje te vergaderen. Kortom ik hoorde als eerste haar score. Toen ik deze score via het open raampje aan Marlies mededeelde riep ze, in aanwezigheid van alle juryledenCitaat:"belachelijk een veel te hoge score".
Dus zo kan het natuurlijk ook. Shoot......
Horsedances
HorseMusic"]
Dit is het laatste wat ik er over will zeggen. Iemand met de naam Nadja heeft mij de diverse stukjes van Bokt geemaild. o.a. over Hanellore, verder kan de moderator natuurlijk makelijk nagaan wie wie is.
Theo van Bruggen
[/quote]
Hmmmmm.... Ook Menno maar eens op een forum waar hij nooit komt.
In een van je laatste berichtjes op een van jouw vele accounts vond ik dit:
[quote="Horsedances schreef:.... je kunt heel eenvoudig (met bijvoorbeeld het programma Steganoss) je IP-adres wijzigen. En als ik een leuk spelletje bedenk voor de leden van dit forum, maar om moverende redenen (die natuurlijk iedereen kan begrijpen) een schaduwaccount moet aanmaken, dan wordt dit onderwerp gesloten, en dus de pret voor vele bedorven.
Horsedances