Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
erleyne schreef:Ik start ook op mijn bijrijdpaard. Ik betaal startkaart, inschrijfgeld e.d. gewoon zelf. Ze hebben zelf een trailer, dus ze brengen me altijd. Dat vind ik heel luxe! Ze gaan dus altijd mee, dat is alleen maar erg gezellig! Als ik wil lessen betaal ik het ook zelf, we lessen wel bij dezelfde instructeur.
Met mijn andere bijrijdpaard rijd ik ( nog ) alleen onderling. Daar betaal ik ook zelf de wedstrijdkosten, maar voor lessen hoef ik niet te betalen.
HocusTivoli schreef:Ik rij sinds kort ook wedstrijden met mijn bijrijdpaard. Ik betaal alle kosten zelf (startkaart, coupons, lessen etc.) Tenslotte wil ik graag wedstrijden rijden met hem.
Gonita schreef:
Wat betalen jullie de lessen, trailer huren, startkaart of startgeld?
Lielle schreef:Ik heb een tijd een paard uitgebracht met springen op verzoek van de eigenaar (niet voor handel oid) en alle kosten waren dus voor haar. Toen ik datzelfde paard ook in de dressuur wilde starten (voor een Z klassering), waren de kosten voor mij.
Gonita schreef:Aan de ene kant is het logisch dat zei alles betaald, maar mijn paard wordt er wel weer beter van.

Eventueel kun je dan misschien een afspraak maken dat je bijv. iets geeft als het paard in de prijzen heeft gelopen. Leuk en motiverend voor de ruiter en niet al te duur voor jou
Urielle schreef:Gonita schreef:Aan de ene kant is het logisch dat zei alles betaald, maar mijn paard wordt er wel weer beter van.
Je kunt het regelen zoals jij het redelijk vindt
Ik krijg zelf een percentage van de verkoopsprijs uitbetaald bij verkoop. Maar ik neem aan dat jij de jouwe wilt houdenEventueel kun je dan misschien een afspraak maken dat je bijv. iets geeft als het paard in de prijzen heeft gelopen. Leuk en motiverend voor de ruiter en niet al te duur voor jou
, maar ik wil wel met de tijd een ander paard erbij namelijk een Gibraldi (ben een grote fan
).

mirkip schreef:Ik ben zelf een bijrijdster.. En ik betaal alleen het startgeld, dus per concours.
Startkaart, contributiekosten e.d. betaalt de eigenaar allemaal. (ben ik echt zoo blij mee!!).
) Als ze nou Z is plus winstpunten dan kan de eigenaar het aan daarginds doorgeven en wordt ze alsnog keur.
.
dit hebben we wel vantevoren alemaal goed en duidelijk afgesproken, dit zou ik ook met jou bijrijdster doen om verwarring te voorkomen