Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Dit is iets waar een verzekering wel over gaat vallen..........Citaat:Deze manier van binnen zetten deden we al jaren zo. Tuurlijk valt hier achteraf wat over te zeggen. Maar dat hoeft nu even niet.
ElCid schreef:Als ze verzekerd zijn en ze vinden het gaan probleem, is het 't proberen waard. Al zal welke verzekering dan ook proberen om er onder uit te komen.
De vraag is dan ook of zij in staat van verantwoording kunnen worden gesteld; jij had jouw paard daar neergezet en toestemming gegeven voor deze manier van buiten/ binnen zetten, zou kunnen dat een aansprakelijkheidsverzekering dat aangrijpt om niet te hoeven uitbetalen. Maar informeren kan natuurlijk nooit kwaad.Dit is iets waar een verzekering wel over gaat vallen..........Citaat:Deze manier van binnen zetten deden we al jaren zo. Tuurlijk valt hier achteraf wat over te zeggen. Maar dat hoeft nu even niet.

KoudbloedKim schreef:Volgens mij heeft dit ook op Bokt gestaan, heel veel sterkte nog.
Zelf zou ik het niet willen, zeker omdat het vrienden van je zijn en het een ongeluk was waar alleen maar verliezers waren.
Ook vind ik het erg laat om 8 maanden na het ongeluk nog een schadevergoeding te willen.
Maar ik snap wel een klein beetje waarom je het wil en ik vind dat jij moet doen wat goed voor jou voelt en je zo min mogelijk laten beïnvloeden door wat anderen er van vinden.
Succes!
Heel veel sterkte en succes met de zoektocht naar een nieuw paard. meggiemeg schreef:We baseren allemaal een mening op een éénzijdig verhaal, weten we allemaal wel alle info mensen?
Lalidan schreef:meggiemeg schreef:We baseren allemaal een mening op een éénzijdig verhaal, weten we allemaal wel alle info mensen?
De informatie is genoeg om, op grond van deze informatie, een advies te geven. Aan TS dan om uit te maken of zij dat voldoende vind of dat ze van mening is dat er andere dingen meespelen die van invloed kunnen zijn.
En anders staat het jou ook nog altijd vrij informatie waarover je beschikt hier te plaatsen, ipv via pb aan mensen te sturen.