Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voor wedstrijden staat geen stokmaat aangegeven. Al zou de pony 90 cm kun je gewoon wedstrijden rijden, maar tot een bepaalde klasse. Is allemaal na te lezen in de regelementen van de KNHS zie knhs.nl
pas jij nog echt op een pony van 1 meter? De meeste 12 jarigen niet, dus kijk heel kritisch. 44Myrthe44 schreef:chantalxirs schreef:Ik ben 1,55 denk ik ja het is een echte falabella maar stevig gebouwd
Dan ben je echt te groot, dat waardeert de jury meestal ook niet.
het mag wel, maar als je van je pony houdt dan rijd je er niet meer op.
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Falabella).Citaat:Falabella's zijn voor paarden uiterst klein; de stokmaat van de falabella is maximaal 87 cm.
. Het kan wel een kruising zijn, misschien zit er dan nog shetlander doorheen. chantalxirs schreef:Ik ben 1,55 denk ik ja het is een echte falabella maar stevig gebouwd
grote kans is dat de pony verkocht is aan jullie dat het een falabella is, maar er heel veel shetlander doorheen zit.
vuurneon schreef:chantalxirs schreef:Ik ben 1,55 denk ik ja het is een echte falabella maar stevig gebouwd
Helaas meid, het is écht geen pure falabellagrote kans is dat de pony verkocht is aan jullie dat het een falabella is, maar er heel veel shetlander doorheen zit.
Met 1.55 zou ik niet starten op de kleine pony, maar die van 1.40
FalabellaCitaat:Ik rijd met m'n welsh van 1.40 al wedstrijden in L1 die falabella corazon heet ie
Is wel 1 meter en wel een falabella hij staat ingeschreven in fisa zijn vader is 89 cm en zijn moeder 97 cm en staan ook ingeschreven in het falabella stamboek