Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
armanike schreef:dubbel gebroken koper. dit accepteren ze over het algemeen beter dan enkel gebroken, over ongebroken kan ik niet mee spreken, ik heb er genoeg in gereden, maar enkel op dubbel gebroken of enkel gebroken.
Mizora schreef:Welke bitmaat heeft je pony? Dat maakt al een hoop uit. Sowieso kijken voor een dun bitje, veel kleine bitjes zijn te dik. Als je geluk heb heeft ze een 11.5cm maar als je pech hebt heeft ze een 9.5cm, daar zijn weinig verschillende bitten in te vinden. 8.5cm gaat dan al weer wat beter. Dus daar moet je eerst achter zien te komen.

HeleneDas schreef:Ik weet niet welk bit je het best kan nemen, maar bitringen ( heb je al voor een paar euro) kan je denk ik wel het best gbruiken!
armanike schreef:ik zou geen bitringen gebruiken? ik zou gewoon een dubbelgebroken bus of d trensje nemen. Ik heb vroeger een ponytje gehad, en die liep heel goed op een d roltrensje, daar speelde hij voordurend mee en dat was eigenlijk het enigste bit wat hij accepteerde. Ik zou indd voor een bus of d trens gaan, deze kun je niet door de mond trekkenn, en is fijn voor paarden die nog geen ' stuur' hebben.