Ik voerde eerst brokken en dan musli erbij. Toen ben ik overgegaan op brokken en reform granen mix. Maar heb nu de brokken ook weggelaten.Naar mijn idee doen ze het er nu goed op. Maar is dit volledig voer? Of moet er eigenlijk wel brokken oid bij ?
Brokken ben ik mee gestopt omdat 1 ervan al redelijk vaak slokdarm verstopping heeft gehad toen ik brokken voerde.
Heb een 6 jarige die 2 x in de week bereden word (wordt ingereden) die krijgt 1,5 kilo op een dag
Een 3 jarige die nog nix doet die krijgt ook 1,5 kilo op een dag
En een 14 jarige die 3 x in de week bereden wordt. Ze krijg 1 kilo op een dag + maisvlokken Ze kreeg eerst meer maar omdat ze spierbevangen was mocht ze heel weinig en bouw dat nu langzaam op. Toen ze niet gereden werd kreeg ze een halve kilo op een dag + maisvlokken.
ligt eraan , als de graanmix afgemaakt s met en vitaminebrokje dan wel (in het vitamine brokje word de calcium/fosfor verhouding rechtgetrokken) ander moet je er iets bij geven wat dat doet (voederkalk , of bijvoorbeeld luzerne )
Volledig krachtvoer voor paarden die iets extra’s nodig hebben. Aan dit zeer smakelijke voer van geschoonde en ontsloten granen met een gevitamineerde korrel is een met zorg samengestelde kruidenmengeling toegevoegd. Deze kruiden hebben een heilzame werking op de ademhalingswegen en spieren en werken preventief tegen koliek. Dit product is licht verteerbaar en wordt door de meest kieskeurige paarden gegeten. Geadviseerd wordt één krachtvoerbeurt te vervangen door Reform Granenmix.
Ik zou ze gewoon even bellen of mailen wat ze nu met die zin bedoelen. Lijkt mij dat een volledig krachtvoer (dus met die vit.korrels) alleen voeren ok is.