Bokt Community
Na 3x is iets een traditie, zeggen ze wel eens. En dat geldt zeker voor de BoktFotoBokaal. In 2022 begon deze als het kleine zusje van de BoktKunstBokaal, tegenwoordig is dit evenement een prachtige, op zichzelf staande wedstrijd op Bokt.
Zowel de huis-, tuin en keukenkiekjes als de professionele foto’s mogen meedoen en dat hebben we weer geweten! Ondanks de wat korte inschrijfperiode zijn er in totaal 19 prachtige foto’s ingezonden en daaruit kiezen was niet gemakkelijk. Dat lieten jullie ook wel merken:
senna21 schreef:Altijd weer moeilijk om te kiezen tussen zoveel mooie, met liefde gemaakte foto's. Dat is genieten. Bedankt!
Elisa2 schreef:Heel moeilijk om te kiezen trouwens, vindt het allemaal mooie foto's en zat ook nog wel een beetje te twijfelen.
In totaal zijn er 5 pagina’s door jullie vol gestemd, deze zijn allemaal geteld en we hebben een winnaar!
*drumroll please*
De winnaar van de BoktFotoBokaal 2025 is geworden:
BrankaZ schreef:- Keell94
- Quir
Bij deze foto’s bleef mijn blik hangen, dus een keus op gevoel.
Lara schreef:stem 1: quir
stem 2: jolliegirl
ik stem op deze omdat ik vind dat ze allebei op hun eigen manier een unieke lichtenspel laten zien, met een mooie compositie.
cissi schreef:1. Quir
2. Tenno7
Quir vanwege de sprookjesachtige sfeer waar ik enorm van hou.
Tenno7 vanwege het enorme schattigheidsgehalte.
haha1995 schreef:En dat parmantige veulen van quir zo in de omgeving vind ik erg mooi.
Deze magische foto heeft de stemmers achterover doen slaan van pracht en heeft met 14 stemmen verschil gewonnen van de nummer twee; Nick_en_ik.
Van harte gefeliciteerd! Jouw foto komt in de Hall of Fame te staan! En als klap op de vuurpijl hebben we ook nog een leuke verrassing voor je! Vanuit het Bokt-team zal er via de PB contact met je worden opgenomen om te zorgen dat er iets leuks jouw kant op komt!
De volledige top 3 van de BoktFotoBokaal 2025 ziet er als volgt uit:
- Quir 58
- Nick_en_ik 40
- Tenno7 26
Sta je niet in de top 3, maar ben je wel benieuwd hoeveel stemmen je hebt gekregen? Dan kun je een PB sturen naar Muiz. Zij vertelt het je graag!
Iedereen heel hartelijk bedankt voor het insturen van alle prachtige foto’s en het stemmen tijdens de BoktFotoBokaal 2025! Dankzij jullie was het weer een succesvolle editie!
NadjaNadja @ [VN] BoktFotoBokaal 2025: Wie wint en komt er in Hall of Fame?
Bewerken kan ik helaas niet maar ik leer steeds meer

)