Bokt Community
Omdat het een tijdje geleden is dat de quotes zijn geplaatst, is het deze keer van de afgelopen maanden. Als er genoeg quotes zijn, zullen ze weer elke maand verschijnen. Anders plaatsen we over een paar maanden weer een mooie verzameling.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, inclusief een linkje naar het topic, naar Banjer.
[LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13
Citaat:Citaat:Citaat:Ik ben aan het huiszitten bij vrienden en die hond verhaart zo erg, ik loop constant te niezennog even en ik zet de stofzuiger op zijn rug
Hars 'm
Dat kan ik dat koppie niet aan doen
Citaat:Dat is een 'als je de bal nu niet gooit poep ik in je schoen' hoofd.
[LZP] Er woont iets in de schuur…
Citaat:Iemand het boek Fairy tale van Stephen King gelezen? Daar kwamen ook allemaal geluiden uit een schuur. In de schuur bleek een tunnel/portaal naar een andere wereld te zitten met rare hondachtige wezens die het portaal beschermen.
Is het boek dan toch op waarheid gebasseerd?Dan hoop ik wel dat TS het overleeft...
Citaat:Dat zijn alle boeken van Stephen King inderdaad,de waarheid
Citaat:En pet semetary is een docu
Citaat:jullie reacties zijn echt hilarisch![]()
ik ben echt benieuwd hoeveel ledematen TS mist
En zo staan er nog veel meer grappige quotes in dit topic

[FA] Iemand die veel van kleur weet?…
Citaat:Citaat:Citaat:Ik zou zeggen opsturen naar van Haringen of een equivalent
Het veulen? Das ook sneu!
@TS, lijkt mij ook dubbel creme dit veulen.
Hebben ze wel meteen genoeg materiaal om mee te werken![]()
![]()
Deze quote komt uit een onbekend topic:
Citaat:Citaat:Toen ik hem een paar koude blikjes drinken gaf, ontdooide hij wat
Dan moet die man wel echt een ijskoude zijn geweest, dat hij ontdooide van koud drinken
mce @ [PP] Charlotte Dujardin uit Olympisch team
Citaat:Maar goed kasboek open en de bijbel dicht.
Dat geldt in vele lagen van de bevolking en allerlei sporten. (quote X)
mooi statement, maar al te waar.
Thomas5 @ [VSW] Hooien dit seizoen

Voor wie twijfelt waar het gaat regenen

Citaat:Haha
Hou van droge humor
Onderwerp: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)
Citaat:Citaat:Welja , ik wel , ik heb geoefend in de tomaat en nu kan ik het in de pompoen ook
Deze zou zo leuk zijn voor de quotes van de maand, en dan gewoon zo puur er in zonder verdere uitleg waar het over gaat
[LZP] [18+] Bijzonder luguber deel 2
Citaat:Als ik daar vooraan zou zitten konden ze ook nog iets creatiefs met m'n kots doen
Onderwerp: Dingen die je je af vraagt deel 4!
Citaat:Citaat:Citaat:Bedankt voor de antwoorden snippergroen en vuurvleugels, maar cowboy55 heeft het voor mij het duidelijkst uitgelegd. Heel fijn
Dat is dan €5,00
Contant of per bank??
Citaat:
Citaat:Ik stuur wel een TikkieHeb alleen geen idee hoe zoiets werkt. Wil het eigenlijk ook niet weten
Voor 5 euro legt X het wel uit![]()
Citaat:Krijgt ze ook korting?
Onderwerp: wat vermelden in koopovereenkomst?
Citaat:Citaat:Lijkt mij een lastige aangezien ze niet bekeerd is. Ze kan klinisch goed gekeurd worden maar dat betekent niet dat ze niet om andere redenen toch ongeschikt kan zijn als rijpaard. Wanneer is het een rijpaard? Bij brave geschiktheid? Bij zuiver lopen? Zit nogal wat invloed van de beleerder en ruiter bij waar je als verkoper geen invloed op hebt.
Bij keuring zal ze fit to compete zijn. Daar zal een koper het mee moeten doen bij een onbeleefd paard.
Daarnaast is een klinische keuring een moment opname. Nu goed keuren kan volgende week afkeur zijn als ze zich verstapt
Het blijft superlastig een onbeleefd paard te verkopen dat ook nog eens niet bekeerd is.
Onbeleefd is nooit goed, al kunnen ze natuurlijk altijd nog wel manieren leren.
Niet bekeerd is lastiger, wie zegt dat dit paard zich wil laten bekeren tot het geloof dat de koper voor ogen heeft?
melanie0906 @ [LZP] Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13
Citaat:Citaat:Is het al bijna weekend?
Positief blijven! Het is de laatste maandag van de week!!!
Rex_Rolfo @ [DRS] Leeftijd van de ruiter in de baan
Citaat:Citaat:Bestaan die eigenlijk nog? 40+wedstrijden
Jazeker. Mag je tegen dat jonge spul van net 40 uitkomen