Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XRuby_SymmyX schreef:Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.
_Nancy schreef:Voor de 4e keer in 2 weken een hartritmestoornis..
Hopelijk gaan die pillen nu wel werken en hoef ik niet wéér naar het ziekenhuis om de ritmestoornis eruit te halen
fohadie schreef:_Nancy schreef:Voor de 4e keer in 2 weken een hartritmestoornis..
Hopelijk gaan die pillen nu wel werken en hoef ik niet wéér naar het ziekenhuis om de ritmestoornis eruit te halen
Sterkte. Al een ablatie gehad? En welke pillen slik je? Bij mij hielpen de ene totaal niet, en een ander juist wel. Al had ik daar wel een ablatie voor nodig. (En de 4 maanden daarna haast elke week weer ritmestoornis waardoor ik een cardioversie nodig had, maar na 4 maanden hielpen de pillen en nu "al" 7 jaar zonder ritmestoornis)
Berdien schreef:Echt heel vies weer inderdaadBlij dat paard weer haar jas aan heeft.
XRuby_SymmyX schreef:Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.
_Nancy schreef:Ablatie hebben ze naar gekeken bij mijn laatste hartoperatie 8 jaar geleden, toen niet gedaan. Weet niet meer waarom niet. Ik moet over x jaar weer geopereerd worden, misschien kijken ze dan opnieuw. Moet ook weer niet teveel littekenweefsel daar krijgen en ben al 5x geopereerd aan mijn hart.
Meestal lukt het met overpacen (want ik heb een pacemaker) en is een cardioversie niet nodig. Komt een beetje op het zelfde neer, ze moeten beide de cyclus van de ritmestoornis proberen te doorbreken, maar voor overpacen hoef ik niet onder narcose.
Ik gebruik sinds kort weer sotalol, deze gebruikte ik voordat ik een hartinfarct (5 jaar geleden) had ook, en daarmee ging het toen jaaaaaren goed, maar na het infarct overgegaan naar metoprolol, omdat dat op dat moment beter passend was, maar die voert naar mijn mening niets uit, nu daar dan ook mee gestopt.
Welke medicatie gebruik jij?