Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 08:34

Is het al bijna weekend? |(

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 08:37

Ja, nog ff doorzetten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 10:25

XRuby_SymmyX schreef:
Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.

In principe zou er bij de losrij ring iemand van de vereniging moeten staan. En die had de jury moeten attenderen erop.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:04

Dat geschreven Engels van mijn baas 8)7

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:38

14 graden op de werkvloer.
Inmiddels tintelen mijn handen zo hard dat ze vanzelf opwarmen.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 11:42

fleurtjeuh schreef:
Is het al bijna weekend? |(

Positief blijven! Het is de laatste maandag van de week!!!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:04

Ik wil mijn auto van binnen opruimen en wassen, aangezien die ook naar de apk moet. Zit vol met zand , haar van honden en paarden. En dan nog een halve inboedel in de kofferbak.

Maar het regent, en nu heb ik geen zin :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:08

Voor de 4e keer in 2 weken een hartritmestoornis..
Hopelijk gaan die pillen nu wel werken en hoef ik niet wéér naar het ziekenhuis om de ritmestoornis eruit te halen :roll:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:31

_Nancy schreef:
Hopelijk gaan die pillen nu wel werken en hoef ik niet wéér naar het ziekenhuis om de ritmestoornis eruit te halen :roll:

Sterkte. Al een ablatie gehad? En welke pillen slik je? Bij mij hielpen de ene totaal niet, en een ander juist wel. Al had ik daar wel een ablatie voor nodig. (En de 4 maanden daarna haast elke week weer ritmestoornis waardoor ik een cardioversie nodig had, maar na 4 maanden hielpen de pillen en nu "al" 7 jaar zonder ritmestoornis)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:43

fohadie schreef:
_Nancy schreef:

Sterkte. Al een ablatie gehad? En welke pillen slik je? Bij mij hielpen de ene totaal niet, en een ander juist wel. Al had ik daar wel een ablatie voor nodig. (En de 4 maanden daarna haast elke week weer ritmestoornis waardoor ik een cardioversie nodig had, maar na 4 maanden hielpen de pillen en nu "al" 7 jaar zonder ritmestoornis)

Ablatie hebben ze naar gekeken bij mijn laatste hartoperatie 8 jaar geleden, toen niet gedaan. Weet niet meer waarom niet. Ik moet over x jaar weer geopereerd worden, misschien kijken ze dan opnieuw. Moet ook weer niet teveel littekenweefsel daar krijgen en ben al 5x geopereerd aan mijn hart.

Meestal lukt het met overpacen (want ik heb een pacemaker) en is een cardioversie niet nodig. Komt een beetje op het zelfde neer, ze moeten beide de cyclus van de ritmestoornis proberen te doorbreken, maar voor overpacen hoef ik niet onder narcose.

Ik gebruik sinds kort weer sotalol, deze gebruikte ik voordat ik een hartinfarct (5 jaar geleden) had ook, en daarmee ging het toen jaaaaaren goed, maar na het infarct overgegaan naar metoprolol, omdat dat op dat moment beter passend was, maar die voert naar mijn mening niets uit :+, nu daar dan ook mee gestopt.

Welke medicatie gebruik jij?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 12:45

Moe zijn... ik wil mijn slaapje doen...

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 13:05

Enorm moe. Echt amper geslapen. Loge en daardoor uit m'n ritme en veel wakker gelegen... nu weer fijn rijk voor me alleen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 13:09

Er komt zoveel regen aan -O-
Afbeelding

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:01

Echt heel vies weer inderdaad -O- Blij dat paard weer haar jas aan heeft.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:13

Berdien schreef:
Echt heel vies weer inderdaad -O- Blij dat paard weer haar jas aan heeft.

Dahlia en iris lopen beide zonder deken.
Layka ivm haar leeftijd met en poppy omdat ze nog best wat mag aankomen.

Voor nu hebben ze allemaal in de stal hooi gekregen.
Hopelijk blijven ze braaf staan eten waar het droog is!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 14:38

Ik sta zo vaak op met het gevoel dat ik een jetlag heb, echt irritant!
Je wordt er ook niet bepaald productiever van.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:02

Uitlopende afspraken bij de HA. Zit alweer meer dan 20 minuten in de wachtkamer terwijl de rest wel geholpen wordt. Grr.
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 11-11-24 15:04, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:04

XRuby_SymmyX schreef:
Was er helaas niet was 1 jury in het hokje binnen. Mijn stalgenoot zag het ook en vond het ook verschrikkelijk. Ik kon het ook moeilijk filmen natuurlijk. Dat zou opvallen. Enige aan de kant die er was hoorde bij haar.

Was er geen toezichthouder!? Dat is tegenwoordig toch verplicht om aanwezig te zijn op het losrij terrein?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:31

Kon gelukkig vandaag bij de tandarts terecht, maar ze gaan niks doen omdat de kies netjes doorkomt. Tandvlees is heel erg ontstoken door het doorkomen van dat ding, vandaar de pijn. Mag vrijdag nog eens langskomen voor de mondhygienist. Ben dan in ieder geval weer bij met alles rondom gebit. Ik heb er zo'n hekel aan. Nu flink aan de paracetamol om het dragelijk te houden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 15:35

Even met 3 katten naar de dierenarts geweest voor jaarlijkse controle. Volledig doodmoe en buiten adem.

Kan misschien kijken of ik liedjes kan maken met mijn ademhaling. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:11

_Nancy schreef:
Ablatie hebben ze naar gekeken bij mijn laatste hartoperatie 8 jaar geleden, toen niet gedaan. Weet niet meer waarom niet. Ik moet over x jaar weer geopereerd worden, misschien kijken ze dan opnieuw. Moet ook weer niet teveel littekenweefsel daar krijgen en ben al 5x geopereerd aan mijn hart.

Meestal lukt het met overpacen (want ik heb een pacemaker) en is een cardioversie niet nodig. Komt een beetje op het zelfde neer, ze moeten beide de cyclus van de ritmestoornis proberen te doorbreken, maar voor overpacen hoef ik niet onder narcose.

Ik gebruik sinds kort weer sotalol, deze gebruikte ik voordat ik een hartinfarct (5 jaar geleden) had ook, en daarmee ging het toen jaaaaaren goed, maar na het infarct overgegaan naar metoprolol, omdat dat op dat moment beter passend was, maar die voert naar mijn mening niets uit :+, nu daar dan ook mee gestopt.

Welke medicatie gebruik jij?

Oh, ik wist niet dat je al een pacemaker had, en al een operatie. Ik slik nu juist Sotalol omdat ik bij Metropool heel veel bijwerkingen had waardoor ik zieker van het medicijn was dan dat het hielp. Had sowieso het idee dat het niets hielp. Sotalol helpt wel. Als ik een ritmestoornis voel opkomen neem ik een extra pil en dat onderdrukt het meteen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:27

Ik wou mijn auto stofzuigen , dus ik rij naar de plek waar ik dat meestal doe. Voordeel is dat er een dak boven zit en dat leek mij ideaal met de regen. Kom ik daar, is voor de zoveelste keer de mogelijkheid om te betalen stuk. Er wordt daar vaker wat gesloopt.

Dus ik door naar een andere locatie, zijn ze daar bezig en geen mogelijkheid meer om te stofzuigen.

Ik ben maar naar huis gegaan, wat een gezeik zeg :+

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 16:52

Van die gebeurtenissen waar je eigenlijk veel over kwijt wil maar niemand close genoeg hebt om ermee lastig te vallen -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 17:57

En toen was mijn emmer leeg
Afbeelding

En nog een klein stukje muur over om te stucken
Afbeelding

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-24 18:03

Ik vertrek donderdag op vakantie en natuurlijk is 1 van de honden weer ziek geworden. Nu al 2 dagen diarree en de Alfadiar helpt niet. Ik heb geprobeerd om haar wortelpap te geven maar omdat er extra aandacht naar haar voerkom gaat eet ze dat niet. Met het gevolg dat ze nu ook misselijk is omdat ze niks heeft gegeten en ik met mijn handen in het haar zit hoe haar aan het eten te krijgen. Maar het grote probleem is dat ik donderdag vertrek en de honden bij mijn ouders zijn. Ik wil geen diarreehond afleveren bij andere mensen. Morgenvroeg maar de dierenarts bellen voor een paardenmiddel denk ik.

Kaas ging vlot naar binnen trouwens dus het niet eten is niet echt een symptoom dat bij de diarree hoort.