Bokt community
"April doet wat 'ie wil" en "Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed"... beide uitspraken waren van toepassing op afgelopen maand en dat heeft weer geleid tot een paar hele leuke uitspraken op Bokt. Hieronder weer een verzameling.
Heb je een quote gespot die we niet mogen missen? Stuur die dan per pb, incl. een linkje naar het topic, naar Banjer.
Onderwerp: Wat wilde je worden? Waar leerde je voor? Wat werd je?
Citaat:Ik wilde ijsbeer worden, daarna advocaat, architect en daarna paardrij-instructrice.
Uiteindelijk jurist geworden.
Citaat:Ik wilde 'iets met dieren'
Koos voor een verpleegkundige opleiding.
Doe nu de export en logistiek bij een groot internationaal bedrijf!
Onderwerp: Relatie,,samen paarden gek !!!
Citaat:Voor mij was het geen vereiste dat hij paarden leuk zou vinden.
Hij is alleen wel gaan rijden voor mij en vind het nog leuk ook.
Ben dus af en toe mijn paard kwijt.
Ach ja,...hij zeurt in iedergeval niet over de tijd en het geld die het allemaal kost
Onderwerp: Altijd weideseizoen, maar toch is voorjaar anders...
Citaat:Citaat:Die lijkt goed op te drogenNiet als ze continu de plomp in duikt
![]()
Citaat:Vriendlief heeft een soort haat liefde relatie met mijn paard. Maar dit is gekomen omdat hij hem ooit naar de wei bracht, paard een lekker stukje gras zag en vervolgens vriendlief lang uit in de modder trok :’)
Uit VN bericht over KNHS en minder leden.
Citaat:Citaat:Het ruitergewicht zit tegenwoordig automatisch bij de je lidmaatschap van de Knhs maar je dient het wel eerst op te zeggen anders betaal je dubbel.
Het zou voor sommigen onder ons wel een uitkomst zijn als je je ruitergewicht op kon zeggen.
Uit het dingen die je je afvraagt topic (over kaas)
Citaat:Citaat:Daar moet je überhaupt niet aan beginnen.Citaat:Nou ik heb zo’n kerel thuis die niet wat anders wil..
Of zal ik die man gewoon inruilen?Citaat:Voor eentje die wel gewoon kaas lust? Uiteraard. Doen!

Niet als ze continu de plomp in duikt