Sportfonds Parapaard blij met ambassadeur Anky

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Sportfonds Parapaard blij met ambassadeur Anky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-15 16:02

FB Parapaard

Vandaag werd bekend gemaakt dat Anky van Grunsven zich als ambassadeur zal gaan inzetten voor ParaPaard.

“Ik ben zo ontzettend blij met het feit dat Anky van Grunsven zich als ambassadeur aan ParaPaard gaat verbinden. Want alleen door als één team achter de sporters met een handicap te staan maken we het mogelijk dat iedereen met een handicap structureel kan paardrijden. En daar doen we het natuurlijk allemaal voor” aldus Marielle Wiegmans, initatiefneemster van ParaPaard.

Anky: “Paardrijden maakt op een leuke manier fysiek en mentaal sterker en het geeft veel plezier. Daarom is het belangrijk dat iedereen de mogelijkheid krijgt om te kunnen paardrijden. Ik draag dan ook graag mijn steentje bij aan ParaPaard want ik vind het geweldig zoals zij zich inzetten om paardrijden voor mensen met een handicap mogelijk te maken”

ParaPaard is een activiteit van Fonds Gehandicaptensport. Waar Fonds Gehandicaptensport zich inzet om sport voor iedereen met een handicap structureel mogelijk te maken, het sportaanbod te vergroten en te verbeteren en meer aandacht te vragen voor de gehandicaptensport zet ParaPaard zich specifiek in voor de aangepaste paardensport.

misterA

Re: Sportfonds Parapaard blij met ambassadeur Anky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 07:57

Mooi initiatief en een geweldige ambassadrice! Of is het ambassadeur....
Maar is het misschiemn een idee om meer te gaan samenwerken met dat andere geweldige fonds, de DVB Foundation? Dan is er nog meer te bereiken. Of zeg ik wat geks?