Heb jij een tekst geschreven bijvoorbeeld voor je eigen website die iets te maken heeft met paarden of de paardensport? Ben je erg trots op je werk en zou je het leuk vinden als een deel ervan gebruikt zou worden op de Bokt Wiki? Laat dan van je horen.
Of heb je misschien een scriptie of (profiel)werkstuk gemaakt dat je via de Wiki zou willen delen met andere bokkers? Ook als je ziet dat gebruikers op het forum steeds dezelfde vraag stellen mag je een uitgebreide tekst daarover schrijven. Als het antwoord eenmaal op de Wiki staat kan daar later steeds naar verwezen worden als de vraag opnieuw gesteld wordt. Denk hierbij vooral ook aan meer praktische vragen zoals hoe bandageer ik mijn paard correct? Wat kan ik doen als mijn paard niet in de rechter galop wil? of Help, mijn verzorgpony probeert te bijten!
Alle teksten die je zelf geschreven hebt zijn welkom! We kunnen natuurlijk ook een gedeelte van een scriptie gebruiken als de hele tekst te lang is, of je tekst kan opgesplitst worden in verschillende artikelen.
De Bokt Wiki is een grote online encyclopedie waarin alle onderwerpen die iets met paarden te maken hebben aan bod kunnen komen. De informatie is afkomstig van alle Bokkers die het leuk vinden om eraan bij te dragen. Omdat we iedereen de kans willen geven om op een makkelijke manier informatie te delen op de Wiki is deze enige tijd geleden opengesteld. Iedereen met een Boktaccount kan zelf artikelen op de Bokt Wiki plaatsen of aanpassen.
Elke nieuwe tekst of bewerking van een bestaande tekst wordt vervolgens door de Wiki-moderators gecontroleerd. Je hoeft dus niet bang te zijn als je een aanpassing doet, er is altijd controle op en waar nodig kan het oude artikel altijd weer terug gehaald worden.
Foto's
Voor de Wiki zijn foto's ook altijd welkom. Zo zijn onderstaande foto's ingestuurd door respectievelijk: Bokker WiancaR, Bokker _Karin, Bokker VisibreTeam

Edward Gal met de Oldenburger Rubin Cortes in galop tijdens een clinic op Victoria park in Wolvega.

Een Frederiksborger in volle galop tijdens Horse Event.

Deze Haflinger laat een correct uitgevoerde buiging zien.
Heb jij nog een foto van een bekende hengst, merrie of ruiter? Stuur hem in!
Geen foto, scriptie of profielwerkstuk, maar wel zin om te schrijven? Met het oog op de komende wereldruiterspelen (WEG) zouden de Wiki-moderators graag de pagina's gevuld willen hebben van onder andere Claudia Fassaert, Julie de Deken, Laurence Vanommeslaghe, Jeroen Devroe, Danielle Heijkoop, Philippe Jorissen, Francoise Joux-Hologne, Rixt van der Horst, Frank Hosmar, Demi Vermeulen, Sanne Voets, Kingsley Siro of Donnerfee. Wil je schrijven over een andere ruiter/amazone die hier niet genoemd staat en is daar ook nog geen pagina van of slechts een beginnetje? Vul hem dan aan!
Heb je verder nog vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met Wiki-moderator Aurora3!