Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als ze gewoon eens rijden ipv elke zoveel maanden melden dat ze niet op wedstrijd kunnen
als ze er weer zijn zullen we dat wel zien/lezen
liedjuh2 schreef:Akhal_Teke schreef:Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.
Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.
liedjuh2 schreef:Akhal_Teke schreef:Zonde hoor.
Als eigenaar zou ik toch geprobeerd hebben de eerste ruiter te behouden.
Als de vermoedens kloppen dan hebben ze hem juist gekocht om hem weg te krijgen bij Edward omdat de combinatie die zij vormden een te grote concurrent was voor Duitsland.

Helemaal als ik bovenstaande lees. Waar is de sportiviteit dan gebleven?!
heidy_wilco schreef:Wat weer een reacties![]()
Monica heeft een eis gesteld en dat is dat iedereen die mee wil dingen naar de Wereldruiterspelen deel moet nemen aan het Nationaal Kampioenschap. Schockemöhle zegt dat het gewoon nog niet wil om mee te doen met het Nationaal Kampioenschap, waar hij heel eerlijk over is. Er is noch door Schockemöhle, noch door Rath of iemand anders gezegd dat ze voor de Wereldruiter spelen of het Nationaal Kampioenschap gaan en weer krijgen ze shit over zich heen dat ze "natuurlijk" weer een excuus hebben of dat het paard gewoon kapot gereden is... Er word alleen gezegd dat Totilas (en Rath) er niet klaar voor zijn en nu is het duidelijk voor de buitenwereld dat ze niet op hen hoeven te rekenen. Word er een keer niet enkele dagen voor een wedstrijd afgezegd is het nog niet goed!
Ik hoop oprecht dat ze weer terugkomen in de ring en dat ze iedereen even een poepie laten ruiken!
Danique_G schreef:liedjuh2 schreef:
Niet eens een hele gekke redenatie.
lovefi schreef:Er is vorig jaar duidelijk gezegd dat ze aan het WK mee gingen doen. Vandaat de ophef.