Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij gaat ook perfect dragen en technisch heel zeker door de baan. Dat zie je gewoon terug in de punten. Of het een wereldrecordscore waard was of niet laat ik in het midden.
en Londen hoeft echt geen voordeel te hebben, te weten dat er gewoon een internationale jury zit
FriesWytske schreef:Sorry, maar ik vind de kür van Charlotte echt geen wereldrecord waard. Ze begint al slecht door niet stil te staan bij het groeten. En zo kan ik nog wel een aantal foutjes vinden.
Knap dat Danielle Heijkoop zo'n mooie sprongen vooruit maakt en Edward bewijst dat hij met alweer een paard in de hoge 80 kan rijden.
Dioxide schreef:FriesWytske schreef:Sorry, maar ik vind de kür van Charlotte echt geen wereldrecord waard. Ze begint al slecht door niet stil te staan bij het groeten. En zo kan ik nog wel een aantal foutjes vinden.
Heb jij Salinero de eerste paar jaar stil zien staan bij het groeten? Die stond ook half te passageren.
Valegro is niet zo flitsend en vlug als dat Totilas bijvoorbeeld was onder Edward, maar vergeet niet dat het technisch veelal heel netjes afgewerkt en constant is.
Ik zie liever een technisch correcte proef dan een hele flitsende die mensen prachtig vinden maar vol fouten zit. De juryleden daar zijn een internationaal gezelschap, dus daar zal het niet aan liggen imo.
Ik heb de beelden van Olympia nog niet kunnen zien, maar het zijn mooie percentagesKnap dat Danielle Heijkoop zo'n mooie sprongen vooruit maakt en Edward bewijst dat hij met alweer een paard in de hoge 80 kan rijden.
Engeland heeft de laatste jaren ook knappe sprongen gemaakt in de dressuurtop, en dat is ze ook meer dan gegund. Alleen, met die mooie Nederlandse scores zijn ze gewaarschuwd dat we er weer aankomen