De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 21:37

* http://www.bokt.nl

Afbeelding
Sharona wint met Fernando de wildcard
Op het forum [WS-ITP] Win een sponsorship! kon iedere Bokker meedingen naar een wildcard voor de actie van Pavo & TRUST Equestrian. Zij willen twee ruiters/amazones steunen met een sponsorship ter waarde van 5.000 euro. Via de actiewebsite kan iedereen zich opgeven en punten verdienen door publiciteit te creëren voor de twee merken. Maar er was ook een andere manier: Bokt.nl mocht één combinatie naar de finale sturen, gekozen door de Bokkers zelf. Daarvoor moest je een topic openen op Bokt en door middel van foto's, film en het beantwoorden van wat vragen jezelf voorstellen. De overige Bokkers konden door vervolgens door middel van hun reactie achter te laten bepalen wie er naar de 'juryronde' ging. Uiteindelijk waren er 15 deelnemers over die beoordeeld werden door de jury: Bokkers Ambre, Bellatrix, Katja, karinvdm, Neonlight, Sammie en Snoeppig.

Het was letterlijk een nek-aan-nek-race en tot aan de inzending van de laatste jury bleef het erg spannend. In de top vijf wist iedereen goed te onderbouwen waarom juist zíj recht hadden op de wildcard.

De nummer vijf en vier hadden beiden 132.5 punten: Zamero met Amore en Marionnnn met Benanta. Bokker Zamero valt op door de ontspannen en correcte manier waarop zij haar zelfgefokte haflinger laat lopen. Dat geldt ook zeker voor Bokker Marionnnn. Helaas heeft Marionnnn zich vanwege omstandigheden op het laatste moment afgemeld. Beide combinaties hebben echter laten zien veel plezier te hebben in het paardrijden.

Derde is geworden Hebbesje met Luka met 133.5 punten van de jury. Bijzonder opvallend aan de combinatie is dat ze nog niet zo heel lang een combinatie vormden en toch wist Bokker Hebbesje Luka goed aan te voelen. Deze lijn wist ze door te zetten en dat leverde haar een verdiende derde plek op.

En toen.. kwamen de nummers 1 en 2 in zicht. De nummers 1 en 2 hadden echter evenveel punten JoleenVDB met haar merrie Zillion en Sharona95 met Fernando kwamen gelijk uit op 138 punten. Bokker JoleenVDB stelt haar paard zeer correct voor en ook Sharona95 weet, de nog wat jonge en groene, Fernando goed voor zich te laten werken. De energie en plezier straalt erbij beiden af. Beiden hadden het gelijk aantal punten. Vooraf was bepaald dat bij een gelijke uitslag het cijfer voor 'samenwerking ruiter en paard' doorslaggevend zou zijn. Joleen scoorde daar totaal van zeven juryleden 27 punten, Sharona 28.5.

Daarmee is Sharona (en haar paard Fernando) de winnaar van de wildcard!

*\o/* Gefeliciteerd! *\o/* Jij en Fernando worden tijdens Horse Event in september verwacht in de finale. Jij mag samen met de andere finalisten in een clinic van Emmelie Scholtens rijden. Daarna worden de twee winnaars bekend gemaakt van het Pavo en TRUST Equestrian sponsorship ter waarde van 5.000 euro. Enorm veel succes (en de Nieuwsredactie verwacht natuurlijk tegen die tijd een uitgebreid verslag :D )

Voor alle andere deelnemers, niet getreurd. Ook jullie maken, via de 'gewone route van de actiewebsite' nog kans op een plekje in de finale. Succes!

Michelle77

Re: De winnaar van de wildcard Trust/Pavo actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:40

Gefeliciteerd!!

lovelady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:41

gefeliciteerd sharona *\%/* *\%/*

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:42

Gefeliciteerd! Ben benieuwd voor de finale! :)

antje_vip

Gefeliciteerd :D

Def

Gefeliciteerd!!

Eline

Re: De winnaar van de wildcard Pavo/Trust actie is bekend!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:43

Van harte gefeliciteerd Sharona, heel veel succes en plezier in de finale! :)

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:44

Ik ben heeeeeeeeel blij!!!! Bedankt voor de reacties die in eerste instantie zijn geplaatst in mijn topic!! En de jury: BEDANKT!! *\o/*

Edit: dat verslag komt er, dat beloof ik bij deze!!
Laatst bijgewerkt door Sharona95 op 01-07-13 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Marive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:46

Aah wat leuk Sharona! Onwijs gefeliciteerd! :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:47

Van harte gefeliciteerd Sharona, en veel plezier en succes op Horse Event!

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:47

ik vraag me even af hoe jullie aan het aantal punten komen? ik denk het aantal reacties van mensen op het topic en dan erbij opgeteld de cijfers die jullie hebben gegeven voor de houding en zit, samenwerking, e.d.? Hebben jullie op Bokt nog de smsjes die voor punten tellen ook meegerekend die binnengekomen zijn per combinatie?

Ik ben wel benieuwd naar de andere plaatsingen of hebben jullie dat niet meer gedaan? Wij hadden in ons topic veruit de meeste reacties staan (5 pagina's vol), dus vind het apart dat wij niet iig in de top 5 staan.

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:48

Niet dat ik het anderen niet gun hoor.....vind super leuk voor Sharona.
Alleen als wij zo veel meer reacties hadden dan elke andere aanmelding, is het wel apart.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:50

Gefeliciteerd! Jammer dat niet de complete uitslag vermeld staat...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:51

Van harte gefeliciteerd en tot op HE :)

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:55

Gefeliciteerd! Ik ben al heel blij met de 3e plek :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:57

Gefeliciteerd!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:00

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:05

Leuk! Is mijn stem toch nog ergens goed voor geweest *\o/* Gefeliciteerd Sharona, en zet jullie beste beentjes voor in de halve finale!

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:08

Ik ben ook heel benieuwd hoe de puntentelling is gedaan. Het lijkt erop dat het aantal bokkers wat op het topic reageerde weinig invloed heeft gehad op het uiteindelijke resultaat. Jammer, dan had een topic openen kunnen volstaan. En waren de criteria waarop de bokt jury zou beoordelen vooraf kenbaar gemaakt? Volgens mij zijn die pas later bekend gemaakt. Hoezeer ik het de winnaar ook gun, ik vind het een bijzondere gang van zaken. Waarom niet net als de bokt veulen verkiezing, gewoon meeste stemmen gelden. Wel zo transparant en objectief.

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:16

ohh....dat is dan niet helemaal duidelijk geweest vanaf het begin....ik dacht dat het aantal reacties ook meetelde.....en dan daar bij opgeteld de punten van de jury.
Eigenlijk ook wel raar....je gaat meedingen naar een sponsordeal en dat betekent dat je aandacht moet kunnen trekken van onbekenden.....dan lijkt het me alleen maar een pluspunt (dat mee zouden moeten tellen) als je zoveel mogelijk reacties van die onbekenden kunt krijgen....

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:18

Het aantal reacties was wel nodig om in de halve finale te komen.

Sharona, van harte gefeliciteerd!

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:27

Krijgt iedereen nog wel het jury rapport te zien? Als die er is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:28

Neonlight schreef:
Orion456, in het topic [VN] Halve finalisten "Win een sponsorship" bekend staat uitgelegd hoe we aan die punten komen. Het aantal reacties is niet meer meegenomen in de jurering, die score was enkel om door te gaan naar de jury-ronde op bokt.

Maar waarvoor dienden die smsjes dan?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:28

Van harte gefeliciteerd Sharona en heel veel plezier :)

Saskia505

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 22:30

Gefeliciteerd winnaar.

Vind het wel vrij apart, dat drie van de vijf die hier genoemd worden met een KEP Italia rijden en eentje zelfs met een Samshield :)