De geschiedenis van deze dame

En zijn jullie al verliefd......?
Kijk dan verder

Amore is 5 jaar en we hebben haar zelf gefokt uit haar moeder.
Op haar moeder werd ik 10 jaar geleden opslag verliefd, maar mijn ouders hadden helaas geen paard betalen.
Dus zijn we hard gaan werken om deze dame waarop ik zo verliefd was te betalen.
Deze mooie dame kwam er, maar helaas werd na een paar jaar zware spat bij haar geconstateerd.
Waardoor ze niet meer in de sport zou kunnen, en dat terwijl ze altijd een super doorzettingsvermogen en werklust had.
Wat ik weinig bij een haflinger tegen gekomen ben, toch zijn we gaan starten en boven verwachting M1 tussen de paarden geworden en heb ik besloten (aangezien dit een merrie is die door blijft gaan) dat het zo goed was.
Na een paar jaar besloten dat ik hier graag een nakomeling wou hebben.
In overleg gegaan met Da omdat haar moeder spat heeft, maar die gaf ons uiteindelijk groen licht voor het fokken onder bepaalde voorwaarden.
Dus zo gezegd zo gedaan er werd een hengst gezocht dat werd Alfred van het Braakzicht.
En na een paar maanden kwam onze droom ter wereld, haar naam was het dan ook echt

Amore

Liefde is.....

Deze dame is bij ons opgegroeid tussen 2 andere leeftijdsgenoten.

Ik heb haar zelf ingereden, en loopt boven verwachtingen en vind alles wat je met haar doet leuk
Ze is onwijs grappig, leergierig en slim en oh zo lief

Veroverd je hard binnen 5 minuten.

Ons doel:
We genieten van elk moment samen, het belangrijkste vind ik zelf dat Amore plezier in haar werk houd.
Wat als je dier plezier heeft in het werk, toont bij dat in zijn werk en resultaat
En we proberen zover mogelijk te komen, maar nooit ten koste van Amore.
Ik geloof dat Amore met de manier hoe zich inzet en hoe ze meedenkt en alles leuk vind om te leren.
Ver in de sport kan komen

Ontspanning is ons motto in alle mogelijke vormen dat vind ik het belangrijkste van onze basis

5de geworden op het ZH kampioenschap vorig jaar

Wat Amore zo bijzonder maakt:
Haar positieve energie, als je haar ziet word je door haar opgezogen.
En ook al doet ze stout op de manier hoe ze het doet maakt ze je altijd aan het lachen.
Verder heeft ze een doorzettingsvermogen waar je u tegen zet en leert ze alles snel.
Ook al rijden we als haflinger tussen de paarden, ze laat mij alle combinaties om ons heen vergeten.
En doet haar uiterste best, en gaat voor mij door het vuur....
We starten ongeveer 1 wedstrijd per maand, en zijn eigenlijk nog nooit met een proef zonder winst thuis gekomen.

Waarom ik dit sponsorship wil winnen:
Ik geloof in mijn dier, en denk dat we ver kunnen komen
Wij willen laten zien wat dit ras in zijn mars heeft.
Meestal zie je altijd alleen echte sportpaarden die een sponsor hebben.
Mij lijkt het juist leuk om een niet doorsnee paard met zo'n sponsor te zien.
Ook omdat je zo andere producten van deze merken onder de aandacht brengt, die normaal niet zo bekend zijn.
Amore leeft al sinds dat ze in haar moeder haar buik zit op Pavo, dus ik denk dat ze zowiezo echt het gezicht van Pavo is

En het is altijd fijn om een sponsor te hebben en natuurlijk een extra steuntje in de rug

CHIO selecties

Dansen

Filmpje ter extra impressie evt is wel van vorig jaar

https://www.youtube.com/watch?v=x2l7T6gl3uI
Ik zou het leuk vinden als diegene dier hier net zo van genieten als ik hier wat achter laten
Voor als iemand nog anders op ons wil stemmen:
SMS SPONSOR 1758 naar 4422 (€0,60 p.o.b.)