Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:Dat denk ik niet..Voice zit qua kunnen aardig op z'n top..Edward reedt hem super maar de hengst kan mij niet bekoren en ik vondt hem ook een beetje overgewaardeerd soms.
Rubin Cortes daar in tegen is een paard met veeeeel meeeeer talent en mogelijkheden..van die combinatie gaan we nog een hoop horen in de toekomst.
Het was trouwens echt stervens koud op de tribunes..volgende keer ook graag warmte lampen erbij brrrr....
Urielle schreef:Ik denk dat Elisa bedoelt dat Voice, ondanks net begonnen in de GP, niet veel meer gaat laten zien dan dit.
Elisa2 schreef:Dat denk ik niet..Voice zit qua kunnen aardig op z'n top..Edward reedt hem super maar de hengst kan mij niet bekoren en ik vondt hem ook een beetje overgewaardeerd soms.
....
horseyfries schreef:Grappig, wel nieuwe muziek maar de choreografie van Totilas in Kentucky! Vind het een prachtige combinatie, ben niet zo weg van de manier van piafferen, het is meer van links naar rechts wiegen dan van achter naar voren bewegen, maar wel heel knap dat hij hem zo goed voor elkaar heeft. Ben ervan overtuigd dat het nog beter kan en dit beloofd wel veel goeds voor de toekomst.
Lise_AD schreef:horseyfries schreef:Grappig, wel nieuwe muziek maar de choreografie van Totilas in Kentucky! Vind het een prachtige combinatie, ben niet zo weg van de manier van piafferen, het is meer van links naar rechts wiegen dan van achter naar voren bewegen, maar wel heel knap dat hij hem zo goed voor elkaar heeft. Ben ervan overtuigd dat het nog beter kan en dit beloofd wel veel goeds voor de toekomst.
muziek is niet nieuw. De muziek is dezelfde als die van Sisther, just saying