Painted Black voorlopig niet in de wedstrijdring

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Painted Black voorlopig niet in de wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 09:18

http://www.bokt.nl

Sinds de Spaanse Olympische dressuuramazone Morgan Barbancon met Painted Black (v. Gribaldi) afgelopen zomer op de Olmypische Spelen verscheen zijn zij niet meer in een wedstrijdring gespot. Vlak na de Spelen zal de inmiddels 16-jarige hengst, evenals zoveel andere paarden, zijn wedstrijdrust hebben gehad. Maar tijdens de WDM in Mechelen stond een verschijning in de wedstrijdring eigenlijk wel in de planning. Maar Painted Black kampt blijkbaar met een kleine blessure. Zo twitterde Barbancon daags na de wedstrijd dat er wat “kleine probleempjes zijn. Hopelijk snel opgelost.” De tweet volgde op de felicitaties aan Adelinde Cornelissen die op haar beurt weer vroeg waar Barbacon met Painted was. Cornelissen won met Jerich Parzival (v.Jazz) de Kür op Muziek met 88.575 procent.

Wat er precies aan de hand is bij Painted Black is niet helemaal duidelijk. Tijdens de Olympische Spelen in Londen moest de zwarte hengst tijdens de veterinaire keuring eerst nog in de holdingbox. Daarna werd de hengst alsnog toegelaten. Barbacon schopte met Painted Black, tijdens haar eerste Olympische optreden voor Spanje, het tot de Grand Prix Special waar het duo ruim 71 procent scoorde. Barbancon hoopt snel weer in de ring te kunnen verschijnen. “I miss shows”, aldus de afsluiting van haar tweet.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:43

Zonde, 't is een leuk paard vind ik. Hoop voor zowel Painted Black als zijn amazone dat ze snel weer in de ring kunnen verschijnen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:53

Sammie schreef:
Maar Painted Black kamt blijkbaar met een kleine blessure.

kampt...

Afwezig

Re: Painted Black voorlopig niet in de wedstrijdring

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:13

Is dit voorpagina nieuws?

comtesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:32

Annekeee schreef:
Is dit voorpagina nieuws?

Als liefhebber van deze combi voor mij zeer zeker wel !

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 10:43

Ik zie dit meer als leed vermaakt dan voorpagina nieuws hoor.
Echt zo'n "roddel" blad.... Mensen die haar volgen op Twitter (o.a. ik) hebben dit al lang voorbij zien komen.. Nu wordt het naar voren gehaald..

Voor je het weet staat Showníeuws op de stoep in Erp...

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:32

Annekeee schreef:
Ik zie dit meer als leed vermaakt dan voorpagina nieuws hoor.
Echt zo'n "roddel" blad.... Mensen die haar volgen op Twitter (o.a. ik) hebben dit al lang voorbij zien komen.. Nu wordt het naar voren gehaald..

Voor je het weet staat Showníeuws op de stoep in Erp...

maar ik heb geen twitter ;) dus voor mij is het wel nieuws waarom ze er niet zijn..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:36

jezus he. sorry hoor maar wat zijn jullie een zeikerds, de nieuwsredactieleden doen hun best om dingen op de voorpagina te zetten en jullie zeiken ze af >;)
Dit is de laatste tijd nou al zo vaak voorgekomen dat ik er een beetje geirriteerd van wordt

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:40

Pardon???
Journalisten blijven ook mensen, en kunnen ook een fout maken door t verkeerde te publiceren!

Ik vind dit leed vermaak indd! Dat meisje is er waarschijnlijk kapot van, nu moet naar 1,5 week dit naar voren gehaald worden!

Wat ik overigs wel als nieuws zou zien, is dat er een melding wordt gemaakt zodra PB op de OS naar de herkeuring zou moeten... maar niet weken er na! Dit zie ik als iets nieuws maken wat al 'geschiedenis' is.
OF als dit op de site van Anky zelf zou staan dat PB geblesserd is... maar niet zelf nu 1,5 week naar dr tweet dit gaan publiceren

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:18

Maureen95 schreef:
jezus he. sorry hoor maar wat zijn jullie een zeikerds, de nieuwsredactieleden doen hun best om dingen op de voorpagina te zetten en jullie zeiken ze af >;)
Dit is de laatste tijd nou al zo vaak voorgekomen dat ik er een beetje geirriteerd van wordt

Dat komt omdat er in het paardenwereldje geen "nieuws" is.
De klad zit er in..

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:39

Komkommertijd...

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 07:38

Voor mij is het wel nieuws hoor. Ik heb niet voor niks op deze link geklikt. Niet elk item is voor iedereen even interessant, maar gelukkig hoef je ook niet verplicht alle items te lezen ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 09:37

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 10:45

Moderatoropmerking:
Zoals al vaker op nieuws aangegeven, is het niet de bedoeling om in het topics te gaan overleggen of iets wel of niet nieuws is. Heb je hierover een opmerking, dan kan er altijd een PB naar iemand van de nieuwsredactie verzonden worden. Een topic op FZ is ook een mogelijkheid, of tem op het bericht. Graag nu dan ook weer ontopic. Alvast bedankt