Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Klinkt een beetje arrogant
celano schreef:eenitraM schreef:Klinkt een beetje arrogant
hoe bedoel je dat?
Citaat:Maar ik ga echt niet naar Londen voor plek tien.
eenitraM schreef:Er zijn mensen die een moord doen voor een kans om naar de Olympic games te gaan. Vind dit niet reëel. Vind dit echt arrogant. Of ze ziet gewoon in dat ze nu gewoon een verloren zaak is? Ja, dan is het realistisch en daar kan ik bij inkomen. Maar om te roepen dat een 10e plaats niet voldoende is.
Jolien87 schreef:eenitraM schreef:Er zijn mensen die een moord doen voor een kans om naar de Olympic games te gaan. Vind dit niet reëel. Vind dit echt arrogant. Of ze ziet gewoon in dat ze nu gewoon een verloren zaak is? Ja, dan is het realistisch en daar kan ik bij inkomen. Maar om te roepen dat een 10e plaats niet voldoende is.
Als je driemaal achtereenvolgens individueel goud hebt gewonnen, dan denk ik dat je inderdaad wel mag zeggen dat een 10e plek je niets zal doen.
Ik moet toegeven: ik rij nu al een aantal jaren wedstrijden mee op de manege, ben 7 jaar achtereenvolgens clubkampioen geworden en iedere keer is dat weer hartstikke tof, maar dan is het spelletje er op een gegeven moment ook echt wel af.
royposter80 schreef:Ik ben haar wel een beetje kwijt...volg haar niet helemaal meer...Waarom is Upido ooit aangekocht dan...llijkt mij als hij echt goed is toch weer een enorme drive heeft om er weer tegen aan te gaan.

. eenitraM schreef:Er zijn mensen die een moord doen voor een kans om naar de Olympic games te gaan. Vind dit niet reëel. Vind dit echt arrogant. Of ze ziet gewoon in dat ze nu gewoon een verloren zaak is? Ja, dan is het realistisch en daar kan ik bij inkomen. Maar om te roepen dat een 10e plaats niet voldoende is. Des de meer het een uitdaging is!!! Beetje positief mag wel Anky!
eenitraM schreef:Er zijn mensen die een moord doen voor een kans om naar de Olympic games te gaan. Vind dit niet reëel. Vind dit echt arrogant. Of ze ziet gewoon in dat ze nu gewoon een verloren zaak is? Ja, dan is het realistisch en daar kan ik bij inkomen. Maar om te roepen dat een 10e plaats niet voldoende is. Des de meer het een uitdaging is!!! Beetje positief mag wel Anky!
eenitraM schreef:Jolien87 schreef:Als je driemaal achtereenvolgens individueel goud hebt gewonnen, dan denk ik dat je inderdaad wel mag zeggen dat een 10e plek je niets zal doen.
Ik moet toegeven: ik rij nu al een aantal jaren wedstrijden mee op de manege, ben 7 jaar achtereenvolgens clubkampioen geworden en iedere keer is dat weer hartstikke tof, maar dan is het spelletje er op een gegeven moment ook echt wel af.
Des de groter de uitdaging? Bij voorbaat er al vanuit gaan dat je prijs hebt…