Voorbereidingen Indoor Brabant lopen voorspoedig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Voorbereidingen Indoor Brabant lopen voorspoedig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 22:45

www.indoorbrabant.com / www.bokt.nl

Zowel de opbouw als de kaartverkoop van Indoor Brabant, dat gehouden wordt van 19 t/m 22 april in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch, lopen als een goedgeoliede trein. De inrichting van de hallen begint vorm te krijgen. De tribunes staan er al voor een groot deel, de vloer- en wandbedekking en boarding worden aangebracht. Er zijn nog wel kaarten beschikbaar, maar men moet snel zijn.

Naast de Reem Acra FEI World Cup Dressage Final biedt Indoor Brabant ook nog een CDI4* programma bestaande uit een Grand Prix en Grand Prix Freestyle. Hiervoor hebben zich Isabell Werth uit Duitsland, Tinne Vilhelmson-Silfven uit Zweden en de Deense prinses Nathalie zu Sayn-Wittgenstein aangemeld. Voor Nederland komen onder andere Imke Schellekens-Bartels en Edward Gal in de ring met hun nieuwe troeven. Imke start de 12-jarige KWPN ruin Hunter Douglas Toots met wie zij afgelopen weekeinde de Grand Prix en de Kur op Muziek won in het Engelse Addington. Edward Gal zadelt Blue Hors Romanov, een veelbelovende 12-jarige hengst die hij sinds een paar maanden op stal heeft. Beide combinaties vormen een serieuze kandidaat voor het Nederlandse Olympische team.

Zaterdag 14 april komen de eerste paarden aan in ’s-Hertogenbosch. In totaal landen er vanuit de Verenigde Staten vijf paarden. De eerste viervoeters die de organisatie van Indoor Brabant mogen verwelkomen zijn: Cristallo, Billy Bianca en Apache van Richard Spooner, Uceko van Kent Farrington en Indigo van Margie Engle-Goldstein.

De Marokkaanse dressuurruiter Yessin Rahmoudi zal tijdens Indoor Brabant aan de start verschijnen met Floresco NRW. Indoor Brabant is deel van zijn voor bereiding op de Olympische Spelen in London deze zomer. Hij is de eerste vertegenwoordiger van een Afrikaans land die zich heeft geplaatst voor de dressuurwedstrijden op de Olympische Spelen. Zijn paard Floresco NRW is in het bezit van Prinses Lalla Amina, tante van de Marokkaanse koning, Sidi Mohamed ben Hassan el-Alaoui.

HorseTimeXL

Re: Voorbereidingen Indoor Brabant lopen voorspoedig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 07:10

Zelf ga ik naar de dressuur finale, maar ben ook erg benieuwd naar imke met toots en edward gal met Romanov. Zou je weer alles live kunnen volgen of alleen de finales?

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 10:28

Ik twijfel nog of ik ga.. Het blijft leuk om te gaan kijken, vooral omdat het zo dichtbij is! :)

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 20:06

als je een kaart nodig hebt rowi, ik heb er nog een over :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 20:08

Hoe duur zijn de kaarten ongeveer?

Annee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 21:58

@ arans op http://www.indoorbrabant.nl kun je de prijzen per dag & per kaartje zien. Zelf twijfel ik nog of ik ga. Wil héél misschien een PassPartout kopen voor de zondag!! Wereldbekerfinale springen!! *\o/*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:10

ik ben er de vrijdag bij!

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 12:25