Ellen Kloos duimt voor deelname Aken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Ellen Kloos duimt voor deelname Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:13

www.horses.nl / www.paardenkrant.nl

Ellen Kloos leverde afgelopen weekend een super prestatie in Luhmühlen. Met haar Rovano Rex werd ze in Duitsland dertiende in de CCI***. “Door mijn goede prestatie gaat Martin Lips zich er hard voor maken dat ik Aken mag starten. Of dat doorgaat, krijg ik deze week te horen. De wedstrijd stond niet gepland, maar lijkt me geweldig! Aken is immers het walhalla van de paardensport”, aldus Ellen Kloos.

Sinds vorig jaar traint het Rabobank Talenten-teamlid bij de springbondscoach en bij Anky van Grunsven. “Ik heb sinds die tijd zo veel geleerd. Alles begint beter te lopen, wordt secuurder. Het gaat gewoon allemaal ‘n stuk makkelijker.” Kloos zal deze week dus duimen dat ze in Aken mag starten. “Ik ga anders sowieso het NK in Breda starten en Boekelo.”

Drie maanden geleden kreeg ze via haar sponsor Fyto Horse Care nog een nieuwe eventingtopper in de dop op stal. “Dat is een achtjarige. Maar hij heeft nog niet eerder gecrosst. Ik sta voor komend weekend op de wachtlijst voor een landelijke L-wedstrijd.”